احداث اولین پل تمام سنگی ایران در روددره فرحزاد

  • صفحه اصلی
  • احداث اولین پل تمام سنگی ایران در روددره فرحزاد
احداث اولین پل تمام سنگی ایران در روددره فرحزاد
احداث پل

احداث اولین پل تمام سنگی ایران در روددره فرحزاد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرایی شدن بخش های احداثی پروژه ژینایی روددره فرحزاد، مسیر منتهی به پل آبشار به مدت ۱۵ روز در فرحزاد بسته می باشد تا متخصصین و مهندسین عمرانی نسبت به احداث مجدد پل منطبق با طرح اقدام کنند.

شهردار منطقه ۵ با پوزش خواستن از شهروندان به دلیل الزام ترافیکی در تغییر مسیر، از ایشان خواست تا از مسیرهای جایگزین که توسط تابلوهای راهنمای ترافیکی معرفی شده است استفاده کنند.

او افزود: پل جدید که به سرعت ساخته می شود، اولین پل تمام سنگی ایران خواهد بود که در آن از هیچ مصالح ساختمانی مرسومی استفاده نمی شود صرفا بر پایه مهندسی تعادل در سنگ ها، احداث می شود تا از مصالحی که بر معنای پروژه ژینایی اثر منفی بگذارد استفاده نشود.

وی اظهار داشت: حفظ هویت، اصالت و زیبایی های جمعیتی و جغرافیایی فرحزاد، این رود دره متمایز و ارزشمند محیط زیستی در شهر تهران، از الزامات همه دست اندرکاران طرح می باشد.

گودرزی در پایان گفت: به امید خدا و تلاش شبانه روزی همکاران مدیریت شهری، شهریور ماه، شاهد افتتاح فاز اول روددره فرحزاد برای حضور شهروندان خواهیم بود.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید