مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

  • صفحه اصلی
  • مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان
مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

به گزارش مهندسان شهر:

بعد از مدتها انتظار بالاخره مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

در این نشست صحبت ها و تصمیمات مهم زیادی گرفته شد

لازم به ذکر است این جلسه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است

بودجه سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ سازمان طبق پیشنهاد هیات مدیره، با اکثریت قاطع به تصویب مجمع رسید
در ابتدا براساس نظامنامه، هیأت رییسه موقت تشکیل شد و نسبت به انتخاب هیأت رئیسه اصلی مجمع اقدام کردند. آقایان حبیب الرحمن جمشیدزهی، شهرام آذرکیش، بابک مقدم و خانم پودینه بعنوان هیات رئیسه اصلی مجمع انتخاب شدند.
در ادامه پوراربابی رئیس سازمان، گزارشی از عملکرد هیات مدیره دوره هشتم ارائه کرد و به تحلیل آماری حوزه های مختلف سازمان در سه سال اخیر پرداخت.
سپس خمر، گزارش بازرسان قانونی سازمان در مورد عملکرد هیات مدیره در سال نود و هشت و صورتهای مالی این سال را قرائت کرد، رای گیری در این مورد انجام شد.
مجمع عمومی سازمان نظر مثبت خود را نسبت به عملکرد هیات مدیره دور هشتم اعلام کرد، صورتهای مالی سال نود و هشت به تصویب رسید.
دری، مشاور مالی سازمان به ارائه گزارش مالی و بندهای پیشنهادی درآمد و هزینه در بودجه سال نود و نه پرداخت و پس از استماع گزارش بازرسان سازمان در این مورد، اعضای مجمع نقطه نظرات خود را درباره بندهای مختلف بودجه مطرح کرد و رئیس سازمان به پرسشها و ابهامات اعضا پاسخ داد. بودجه سال نود و نه سایر پیشنهادات هیات مدیره با اکثریت قاطع به تصویب مجمع رسید.
بودجه سال ۱۴۰۰ نیز با دستور کاری مشابه مطرح و به تصویب اعضای جمع رسید.
– بازرسان قانون سازمان انتخاب شدند
یکی از دستور کارهای این جلسه برگزاری انتخابات بازرسان بود و از شش نفری که برای این امر نامزد شده بودند، ۲ نفر بعنوان عضو اصلی و ۱ نفر نیز بعنوان عضو علی‎البدل برای ۱ دوره ۲ ساله انتخاب شدند. علی نصیری و بهزاد عارفی با کسب حداکثر آرا بعنوان بازرسان اصلی و محمدرضا حسینی طباطبایی بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید