دوره‌های جبرانی نمرات 48 و 49

دوره‌های جبرانی نمرات 48 و 49

دوره‌های جبرانی نمرات 48 و 49

دوره‌های جبرانی نمرات 48 و 49

مهندسان شهر: برنامه زمان‌بندی دوره‌های آموزشی جبرانی قبولی‌های نمرات 48 و 49 طبق جداول دقیق توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام شده‌است. برگزاری این دوره‌ها طبق ابلاغیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی از اوایل دی ماه آغاز شده و تا اواخر سال ادامه دارد.


قبل از ثبت‌نام در دوره‌ها، توجه به نکات زیر ضروری است:

1. دوره‌های آموزشی اعلام شده در این اطلاعیه، فقط برای آن گروه از شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه 1399 و مرداد 1400 است که نمره 48 یا 49 را کسب نموده‌اند. لذا سایر شرکت‌کنندگان محترم، مشمول این موضوع نبوده و شرکت آنان در این دوره‌ها، تأثیری در قبولی آنان نخواهد داشت.

2. شرکت‌کنندگان در آزمون مربوطه که دارای نمرات 48 و 49 بوده‌اند، لازم است به ازای هر یک نمره کسری نسبت به نصاب 50 نمره، یک دوره آموزشی متناسب با رشته و صلاحیت مربوطه را با موفقیت بگذرانند. ضمناً در صورتی که شرکت‌کنندگان آزمون در صلاحیت‌های مختلف، شامل محاسبات یا طراحی، نظارت و اجرا، مشمول این دستورالعمل شده باشند، دوره‌های آموزشی گذرانده شده در هر صلاحیت، باید متمایز از دوره‌های آموزشی صلاحیت دیگر باشد.

3. این دوره‌های آموزشی، مجزا از دوره‌های آموزشی ارتقا پایه است و لذا متقاضیان ارتقا پایه، به‌هیچ‌وجه در دوره‌های اعلام شده در این اطلاعیه، ثبت‌نام ننمایند و در صورت ثبت‌نام، مسئولیت عدم پذیرش دوره‌های آنان، بر عهده ایشان باشد. جهت شرکت در دوره‌های آموزشی تمدید و ارتقاء پایه، فقط با مراجعه به سامانه آموزش سازمان به آدرس edu.tceo.ir در دوره‌های آموزشی موردنیاز شرکت فرمایند.

4. متقاضیان صلاحیت اجرا در رشته عمران و معماری که مشمول این دستورالعمل می‌باشند، پس از طی جبرانی موردنیاز و تأیید قبولی نهایی از طرف دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، باید 84 ساعت دوره آموزشی ورود به حرفه اجرا را نیز بگذرانند که پس از اعلام قبولی افراد از طرف دفتر مقررات ملی، خواهد بود.

5. دوره‌های آموزشی موردنیاز در صلاحیت اجرای رشته‌های تأسیسات مکانیکی و برقی و هم‌چنین رشته ترافیک، متعاقباً توسط دفتر مقررات ملی اعلام خواهد شد.

 

جهت اطلاع از تمام دوره ها و نحوه ثبت نام می‌توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

دوره‌های جبرانی نمرات 48 و 49

همچنین لیست کامل و به‌روز دوره‌های دانشگاه علم و صنعت در ذیل قابل مشاهده است.

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید