هزینه های میلیاردی برای انتخابات نظام مهندسی

  • صفحه اصلی
  • هزینه های میلیاردی برای انتخابات نظام مهندسی
 هزینه های میلیاردی برای انتخابات نظام مهندسی

هزینه های میلیاردی برای انتخابات نظام مهندسی

 به گزارش مهندسان شهر، گفتنی است که پس از ابلاغیه ارجاع کار نظارت ورود به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان به یک رقابت نفس گیر تبدیل شد.
به گونه ای که برخی از افراد با ارائه برنامه های غیرقابل اجرا جذب و همراهان بیشتری دارند هرچند در این مجال باید یادآور شد که متاسفانه انتخابات نظام مهندسی ساختمان طی سالهای گذشته بیشتر حالت قبیله ای به خود گرفته است.
آنچه مسلم است با نگاهی گذرا به وضعیت انتخابات نظام مهندسی در سالهای گذشته به راحتی می توان به این مهم دست یافت که متاسفانه تخصص و سابقه کار درخشان دیگر نقش چندانی در در این انتخابات ندارد که این روند می‌تواند عاملی برای کاهش تاثیرگذاری و نقش این سازمان موثر در حوزه ساخت و ساز باشد.
 از سوی دیگر باید یادآور شد ممنوعیت تبلیغات برای انتخابات نظام مهندسی که در ایام انتخابات بسیار به گوش می رسد اما نتوانسته تا به امروز به مرحله اجرا در بیاید چرا که طبق تحقیقات میدانی و عمل آمده بسیاری از داوطلبان انتخابات نظام مهندسی از چند ماه قبل از طریق شبکه های اجتماعی ، مصاحبه و یا برگزاری جلسات اقدام به انجام تبلیغات گسترده انتخاباتی کرده‌اند که گویا از نگاه تیزبین مسئولان به دور مانده است.
در پایان باید خاطرنشان کرد که تا زمانی که قانون سازمان نظام مهندسی مورد اصلاح و بازنگری قرار نگیرد مهندسان می توانند به جایگاه واقعی خود دست یابند و سازمان نظام مهندسی بیشتر بستری برای فساد و رانت خواهد بود.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید