پروژه‌های جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران؛

  • صفحه اصلی
  • پروژه‌های جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران؛
 پروژه‌های جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران؛
از ساخت ۹هزار و پانصد واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت تا توسعه سالن شهر آفتاب

پروژه‌های جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران؛

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت ۹هزار و پانصد واحد مسکونی در مناطق ۱۸، ۱۹ و ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو و با هدف به وجود آوردن ارزش افزوده برای آینده شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون آخرین وضعیت ساخت هتل در برج میلاد و انتخاب پیمانکار اظهار کرد: سرمایه گذار ساخت هتل برج میلاد خارجی است. هنوز طرح نهایی نشده است اما این پروژه محدودیت ارتفاع دارد تا برج میلاد تحت الشعاع قرار نگیرد.

اودر مورد ساخت هتل کوهستان در منطقه ۲ گفت: این پروژه در حال فراخوان است. خارجی یا داخلی بودن پیمانکاران آن هنوز مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با اشاره به اینکه درصد تحقق بودجه در سال گذشته ۱۲۶ درصد بود، ادامه داد: امسال هم بیش بینی می کنیم درصد تحقق بیش از صد درصد باشد و دلیل این موضوع تغییر رویکرد سازمان سرمایه‌گذاری به رویکرد برد-برد با سرمایه گذران بوده است.

او همچنین در مورد دلایل کم شدن اختلاف با سرمایه گذاران اظهار کرد: به جای دعوا با پیمانکاران مذاکره و مصالحه کردیم و به حقوق هر دو طرف معامله اهمیت دادیم، همین موضوع باعث کم شدن و حل اختلاف با سرمایه گذاران شد.

خاصه باف درخصوص پروژه های جدید سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های جدید؛ مسکونی و یا فضاهای تفریحی و گردشگری است. البته پروژه تجاری «مژده» و «زند» را داریم که  قرارداد آنها در گذشته منعقد شده است. همچنین پروژه  «تجارت جهانی۲» در شهر آفتاب، که فراخوان آن به زودی اعلام می‌شود. برنده که مشخص شد توسعه سالن شهر آفتاب هم انجام می‌شود.

او درخصوص ساخت پروژه‌های مسکونی اظهار کرد: پروژه‌های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعا ۹۵۰۰واحد) که قرارداد آنها منعقد خواهد شد. زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

او در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت. قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده‌ شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید