اجرای دستورالعملهای ستاد کرونا در سازمان به موازات ارایه خدمات رفاهی جدید به مهندسان

  • صفحه اصلی
  • اجرای دستورالعملهای ستاد کرونا در سازمان به موازات ارایه خدمات رفاهی جدید به مهندسان
اجرای دستورالعملهای ستاد کرونا در سازمان به موازات ارایه خدمات رفاهی جدید به مهندسان

اجرای دستورالعملهای ستاد کرونا در سازمان به موازات ارایه خدمات رفاهی جدید به مهندسان

نقل از مهندسین نیوز:

اجرای دستورالعملهای ستاد کرونا در سازمان به موازات ارایه خدمات رفاهی جدید به مهندسان عزیز
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت دستورالعملهای ستاد استانی کرونا در این سازمان خبر داده.
علی اصغر زحمتکش در نشست اخیر هیات مدیره سازمان که بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید، با عنوان این که از چند هفته قبل اعمال دستورالعملهای کنترل شیوع کرونا در سازمان اجرایی شده است، بیان داشت: با توجه به حجم کار متفاوت در هر بخش به مدیران اختیار داده شد که بخشی از کارها به صورت دورکاری انجام گردد.
زحمتکش با عنوان این که با اجرای دستورالعملهای ستاد استانی کرونا در سازمان، ایمنی و سلامت همکاران افزایش پیدا کرد، گفت: در بحث پذیرش ارباب رجوع محدودیتهایی صورت گرفت، برای نمونه جهت جلوگیری از ازدحام مجریان لوله کشی گاز درخواست شد پرونده ها همگی به اتحادیه ارجاع و از آن جا توسط یکی از کارکنان اتحادیه به سازمان ارسال گردد.
وی از راه اندازی میز خدمت و ارائه خدمات بصورت کنترل شده خبر داد و افزود: علی رغم شایعاتی که در برخی از گروه های فضای مجازی وجود داشته با دقت به دستور العملها توجه شد و حتی بخشی از خدمات نیز به صورت تلفنی انجام گرفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به مهندسان سازمان، اظهار داشت: در سال گذشته موفق شدیم تا خدمات رفاهی مطلوبی را به مهندسین ارائه کنیم اما در سال جای به علت شیوع کرونا امکان ارائه خدمات به شیوه قبل مهیا نشد و بر همین اساس تصمیم گرفتیم با رایزنیهای صورت گرفته این خدمات را به روش دیگری ارائه دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ادامه داد: مقرر گردیده با چند مجموعه وارد مذاکره و امضای قرارداد شویم تا زمینه ارائه کمک هزینه خرید آنلاین به مهندسین را فراهم آوریم. امیدوار هستیم این اقدامات تا قبل از پایان فصل پاییز به نتیجه برسد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید