اجرای شبانه‌روزی دو پروژه طرح اقدام ملی مسکن در همدان و نهاوند

  • صفحه اصلی
  • اجرای شبانه‌روزی دو پروژه طرح اقدام ملی مسکن در همدان و نهاوند
اجرای شبانه‌روزی دو پروژه طرح اقدام ملی مسکن در همدان و نهاوند

اجرای شبانه‌روزی دو پروژه طرح اقدام ملی مسکن در همدان و نهاوند

به گزارش مهندسان شهر، حسین ظفری با بیان اینکه بنیاد مسکن در برخی پروژه‌‌های طرح اقدام ملی مسکن کارگزار است اظهار کرد: در همدان دو قطعه زمین در اختیار گذاشته شده که یکی ۱۲۰ واحدی و دیگری ۷۰۰ واحدی است.

وی ادامه داد: پروژه ۷۰۰ واحدی یک ماه است که مستمر در حال آماده‌سازی است و حدود ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین کار و فعالیت دارند.

رئیس بنیاد مسکن استان همدان با بیان اینکه در پروژه ۱۲۰ واحدی سقف دوم و سوم بنا در حال ساخت است گفت: در نهاوند نیز پروژه ۳۵۹ واحدی تعریف شده که در قالب پروژه‌های بنیاد ساخت است.

وی اضافه کرد: در نهاوند ۳۱۹ واحد فاز یک و ۴۶ واحد فاز دو است که در فاز یک فوندانسیون آن طی دو سه روز آینده به پایان می‌رسد که پیشرفت خوبی طی دو ماه اخیر داشته است.

ظفری عنوان کرد: ظرفیت کاری در این پروژه‌ها به گونه‌ای است که از دو شیفت روز و شب برای اجرای عملیات عمرانی بهره می‌بریم و اولین تمرین در استان است که در دو شیفت برای تولید مسکن استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر آورده مردم به صورت مستمر و به موقع واریز شود، فرایند انجام پروژه طرح اقدام ملی با سرعت خوبی پیش خواهد رفت و خیلی زود در انتهای پروژه صاحب خانه‌های خود خواهند شد.

رییس بنیاد مسکن استان همدان در پایام در خصوص وضعیت مساکن مهر بدون متقاضی یادآور شد: تعیین تکلیف مساکن مهر بدون متقاضی با سازمان ملی زمین و مسکن است و از دست استان خارج است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید