الزام اجرای برنامه‌های شهردار تهران

الزام اجرای برنامه‌های شهردار تهران

الزام اجرای برنامه‌های شهردار تهران

الزام اجرای برنامه‌های شهردار تهران

مهندسان شهر : الزام اجرای برنامه‌های شهردار تهران ، از جانب یکی از اعضای شورای شهر در جلسه صبح امروز تذکر داده شد . مهدی اقراریان ، عضور شورای شهر تأکید کرد زاکانی باید طی برنامه‌ای که به شورای شهر ارائه نموده ، وارد امور اجرایی شود.

مهدی اقراریان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر تهران عنوان کرد: زاکانی شهردار تهران در ابتدای حضور خود برای گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان مردم برنامه‌ای را به شورای شهر ارائه کرد که در این برنامه ضمن ارائه واقعیتی از فضای شهری، تصویر تهران را برای سال 1404 ترسیم کرد و الزامات مدیریتی و راهبردها و نظام برنامه ریزی را برای حل مشکلات تدوین کرد.

وی با بیان این‌که شهردار تهران احکام مدیران خود را یکساله صادر کرده که نشان می‌دهد عهد اخوت با کسی ندارد و به عنوان شهردار انقلابی منافع شهر را دنبال می‌کند، اضافه کرد: درست است که مدت زمان زیادی بر مدیریت وی در شهرداری نگذشته و باید به او فرصت دهیم که تیم مدیریتی خود را جمع کند و بر اسب چموش مدیریت تهران سوار شود؛ اما بعد از دوره گذار و تشکیل تیم‌ها باید زاکانی اقداماتش ناظر بر سند ارائه شده به شورا باشد و خواهش می‌کنیم برای حل مشکلات از لایه راهبردها وارد برنامه‌های اجرایی شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که یک مساله در کشور این است که وقتی مدیران می‌خواهند چه از مجلس و چه از شورا و چه از مردم رأی اعتماد بگیرند حرف‌های قشنگ می‌زنند؛ اما حرف‌ها روی کاغذ می‌ماند و کم کم یادشان می‌رود، اظهار کرد: اما فلسفه وجودی نمایندگان مردم این است که اجازه ندهند مدیران بعد از انتخاب از برنامه منحرف شوند و از کمیسیون‌های تخصصی می‌خواهم بر روی این مساله نظارت کنند.

 

منبع : ایسنا


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید