امیدواری مدیرکل راه‌وشهرسازی یزد به ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها

  • صفحه اصلی
  • امیدواری مدیرکل راه‌وشهرسازی یزد به ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها
امیدواری مدیرکل راه‌وشهرسازی یزد به ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها

امیدواری مدیرکل راه‌وشهرسازی یزد به ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها

امیدواری مدیرکل راه‌وشهرسازی یزد به ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها

مهندسان شهر : مدیرکل راه‌وشهرسازی استان یزد در نشستی با اعضای هیأت مدیره استان و مدیرکل و معاون مسکن و ساختمان اداره راه‌وشهرسازی در خصوص افزایش سطح کیفیت ساخت و سازها ابراز امیدواری کرد و از جامعه مهندسی بابت شرکت در انتخابات قدردانی نمود .

رضا یادگاری، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در نشست مشترک که با اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی و مدیرکل و معاون مسکن و ساختمان این اداره کل داشتند ، به جایگاه رفیع و نقش مهمی که این سازمان می‌تواند در افزایش کیفیت ساخت و سازها و ایمن سازی ساختمان ها داشته باشد تاکید شد.
رضا یادگاری ضمن تشکر از اعضای هئیت مدیره جدید به خاطر پذیرش این مسئولیت خطیر و هم‌چنین حضور در این نشست هم اندیشی، اظهار خرسندی کرد و گفت: بنده نیزبه نوبه ی خودم عرض تبریک دارم به جامعه مهندسین استان به خاطر انتخاب بسیار خوبی که در این دوره از انتخابات داشتند و ما شاهد تشکیل یک هیئت مدیره قوی از مجموعه مهندسان خوش فکر، فعال و قانونمند باشیم که این اتفاق قطعا می تواند در افزایش کیفیت ساخت و ساز و افزایش ضریب ایمنی ساختمان‌ها در آینده نزدیک مؤثر باشد.
وی اظهار داشت: درنهمین دوره از انتخابات ما شاهد مشارکت پنجاه درصدی مهندسین عضو نظام بودیم، که این مشارکت بالا گویای پیام افزایش سطح انتظارات و میزان مطالبات مهندسین استان را بیان می دارد و مسئولیت و دغدغه های اعضای جدید را نسبت به وظایق قانونی خود دوچندان نموده است .
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به طرح‌های ملی و مهم دولت سیزدهم در حوزه ساخت و تولید مسکن، تسریع کرد، در تولید و ساخت مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن نیاز به همکاری و همیاری سازمان نظام مهندسی ساختمان محسوس است و سازمان باید همکاری خود را در صدور به موقع پروانه ها و نظارت ویژه در ساخت و ساز این طرح ها مضاعف کند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور بازوی توانمند راه و شهرسازی محسوب می شود، ادامه داد: باید در جهت پیشرفت طرح‌های ملی مسکن، که در قانون جهش تولید مسکن، دولت محترم، وزارت راه و شهرسازی را مکلف به ساخت یک میلیون مسکن در سطح کشور کرده است تلاش مضاعف داشته باشیم و در کنار هم، این ماموریت و مسئولیت خطیر را با کمک یکدیگربه سرانجام برسانیم.


منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید