انتخاب مهندس ناظر در تهران اختیاری شد

انتخاب مهندس ناظر در تهران اختیاری شد

انتخاب مهندس ناظر در تهران اختیاری شد

     🔶اختیاری‌شدن فقط انتخاب #ناظر برای پروژه‌های بیش از 3500 متر است.
 رایزنی‌ها با وزارت راه ادامه دارد

 🖊درپی انتشار خبری تحت عنوان "انتخاب مهندس ناظر در استان تهران #اختیاری شد" ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به بیان جزئیات بیشتری از این خبر پرداخت.

 🖊اختیاری‌شدن انتخاب ناظر برای پروژه‌های بیش از 3500متراست/ رایزنی‌ها با شهرداری برای بهبود فرآیند ارجاع کار ادامه داردبه گزارش «صما» اخیرا احمد خرم- ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درباره نحوه ارجاع نظارت کار در پایتخت اقدام به انجام مصاحبه‌ ای با پایگاه خبری «صما» کرد که با بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و جامعه مهندسی مواجه شد.

 🖊همزمان عصر روز گذشته احمد خرم به بیان جزییات دقیق نحوه ارجاع نظارت کار در استان تهران پرداخت و تاکید کرد که اختیاری شدن انتخاب مهندس ناظر صرفا برای پروژه‌های بیش از 3500 متر مربع اختیاری است که البته آنها در صورتی است که کار فرما واجد شرایط لازم باشد.

 🖊احمد خرم افزود: انتخاب مهندس ناظر صرفا برای پروژه‌های بیش از3500 مترمربع وتنها برای یکباردرصورت داشتن شرایط قانونی ولازم ، درشهرتهران اختیاری شده است. وی گفت: نشست‌های مشترک سازمان نظام مهندسی با شهرداری تهران برای بهبود فرآیند ارجاع کار نظارت و رفع موانع صدور پروانه های ساختمانی ادامه دارد.

 🖊خرم با اشاره به برگزاری جلسات مشترک نمایندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با وزارت راه و شهرسازی، در راستای رفع مشکلات متقاضیان صدور پروانه ساختمانی، به «صما» گفت: امکان پذیرش صرفا یک کار نظارتی به صورت انتخابی توسط اعضای حقوقی عضو سازمان (برای پروژه های بیش از 3500 متر مربع) و در صورت داشتن شرایط قانونی و لازم تنها در شهر تهران فراهم شده است.

 🖊رئیس نظام مهندسی تهران تاکید کرد: صرفا مالکان و متقاضیان صدور پروانه ساختمانی بیش از 3500 متر مربع می توانند پس از ثبت و معرفی مجری ذیصلاح در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اقدام به معرفی مهندس ناظر حقوقی نمایند.

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید