انتصاب عجیب و پرابهام زاکانی

انتصاب عجیب و پرابهام زاکانی

انتصاب عجیب و پرابهام زاکانی

انتصاب عجیب و پرابهام زاکانی

مهندسان شهر : قدرت الله محمدی با حکم زاکانی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران منصوب شد . اما انتشار این حکم موجب ابهام و تعجب فراوان گردید . زیرا شهردار تهران به صراحت نامبرده را طی دستوری تحت راهبری مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل تعیین کرد . در صورتی که در تمامی سال‌های گذشته ، شرکت ساماندهی تحت نظر معاونت خدمات شهری بوده و از نظر شرح وظایف هیچ تناسبی با مرکز ارتباطات ندارد . تا کنون برای این مهم هیچ توضیحی ارائه نشده‌است .

در متن این حکم آمده است:

«بنا به پیشنهاد معاون خدمات شهری و محیط زیست و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم و به مدت یکسال به سمت « عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران » منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از  پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز«تهران؛ کلانشهر جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالا دستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران، موجبات خدمت رسانی  مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست ها، اولویت ها و برنامه های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.»

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید