انتظار عجیب مجلس از وزیر صمت / کنترل قیمت مصالح ساختمانی در بورس!

  • صفحه اصلی
  • انتظار عجیب مجلس از وزیر صمت / کنترل قیمت مصالح ساختمانی در بورس!
انتظار عجیب مجلس از وزیر صمت / کنترل قیمت مصالح ساختمانی در بورس!

انتظار عجیب مجلس از وزیر صمت / کنترل قیمت مصالح ساختمانی در بورس!

به گزارش مهندسان شهر به نقل از تجارت نیوز:

رئیس کمیسیون عمران درمورد جزئیات این جلسه و پاسخ وزیر صمت به مشکلات حوزه مصالح ساختمانی بهتجارت نیوز گفت: در بحث مصالح ساختمانی از جمله سیمان، میلگرد و تیرآهنما باید اول در فکر تامین نیاز های خود در داخل کشور باشیم و بعد از ان در مرحله بهد به فکر صادرات باشیم، اما وزیر صمت در جلسه امروز کمیسیونبیان کرد: کنترل قیمت از توان من خارج است تانگزارم صادرات انجام نشود و در مرحله اول نیاز خودمان فراهم شود

ایشان در ادامه افزودند: قرار شده که وزیر صمت در قالب نامه‌ای به کمیسیون عمران موضوع کسب اختیار برای کنترل صادرات مصالح ساختمان را مطرح کند تا این موضوع توسط مجلس حل شود.

رضایی با انتقاد از افزایش مصالح ساختمانی در بورس، عنوان کرد: قیمت مصالح ساختمانی مثل فولاد که وارد بورس شده‌اند، به دلیل رقابت کاذب و قیمت‌های حبابی که در بازار سرمایه وحود دارد، به صورت غیرواقعی بالا می‌رود. بر همین اساس قرار شد که وزیر صمت روی بازار مصالح ساختمانی در بورس نظارت کند تا مصرف کننده واقعی در این بازار رقابت کند. همچنین باید همه‌ فولاد تولید شده وارد بورس شود.

او در پایان تاکید کرد که در بحث قیر نیز، مواد اولیه و نفت گران نشده اما چرا فراورده‌های نفتی از جمله قیر افزایش قیمت داشته که در این خصوص نیز باید نظارت لازم وجود داشته باشد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید