ایمن سازی گودهای پرخطر در منطقه۲

ایمن سازی گودهای پرخطر در منطقه۲

ایمن سازی گودهای پرخطر در منطقه۲

ایمن سازی گودهای پرخطر در منطقه۲

مهندسان شهر: شهردار منطقه۲  تمهیدات اجرایی برای ایمن سازی گودهای پرخطر را تشریح کرد. گودهای پرخطر این منطقه گودهای معروف به بابک زنجانی، برج میلاد و دریا هستند که در مجموع باتوجه به بررسی‌های به عمل آمده 5 گود پرخطر شناسایی شدند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی در مورد وضعیت گودهای منطقه و با بیان اینکه حدود ۲۰ گود در منطقه دو وجود دارد که بررسی ها نشان داد از این تعداد ۵ گود پرخطر هستند، گفت: تمهیدات مختلفی برای ایمن سازی گودهای پرخطر منطقه اندیشیده شده است، به گونه ای که گود موسوم به "دریا " که سال‌ها رها شده بود و به مرحله پرخطری رسیده بود، در پیگیری های انجام شده به سامان رسید و  حالا پایدارسازی در حال انجام است و آخرین گزارش حاکی از پایداری نسبی گود است.

وی با بیان اینکه ۲ گود نیز پر شد، گفت: گود "مرزداران" مدت‌ها رها شده و محل بحث و گفت وگو بود که پس از بررسی‌ها تصمیم بر این شده که در راستای ایمن سازی اقدام  شود که این مهم اتفاق افتاد و سقف های آن زده شد و دیگر  گود پرخطر محسوب نمی شود.

وی  ادامه  داد: گود" ایران زمین" صاحب مشخصی دارد و می بایستی این وزارتخانه (نفت) نسبت به تکمیل ساخت و ساز در گود اقدام کند. نکته قابل توجه این است که تا این لحظه گزارش فنی دال بر خطرناک بودن گود نداشتیم.

صالحی در مورد وضعیت گود" برج میلاد" نیز با بیان اینکه خوشبختانه این گود به شهرداری تهران تحویل داده شد و در حال حاضر مسئول مشخص دارد، افزود: گود برج میلاد در دستورکار رفع خطر قرار گرفته و پایدار سازی جداره ها شروع شده است و این گود مدام پایش می‌شود و می‌توان گفت که این گود به مانند گذشته پرخطر نیست.

 

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید