بازدید ‌اعضای ‌نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از بزرگ ‌ترین بیمارستان ‌سرطانی شمال شرق

  • صفحه اصلی
  • بازدید ‌اعضای ‌نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از بزرگ ‌ترین بیمارستان ‌سرطانی شمال شرق
بازدید ‌اعضای ‌نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از بزرگ ‌ترین بیمارستان ‌سرطانی شمال شرق

بازدید ‌اعضای ‌نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از بزرگ ‌ترین بیمارستان ‌سرطانی شمال شرق

 نقل پایگاه خبری مهندسین نیوز :

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ‌با همراهی اعضای هیئت رئیسه سازمان از بیمارستان صد و نود و هشت تخت‌خوابی تازه تأسیس «عباس ناظران» در منطقه قاسم آباد مشهد بازدید کردند.
محمد حسین شرکاء رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و همراهان در نشستی که با حضور ‌مستشاری رئیس هیئت مدیره و افراسیابی مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، موسوی تقی‌آبادی نایب‌رئیس‌سازمان و نوبری دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل گردید، از تلاش ‌های این انجمن در ساخت بنایی ارزشمند با پشتوانه مردمی و مهندسی قدردانی کرد.
شرکا در این نشست، تصریح کرد: بنای این بیمارستان برپایه اندیشه و خرد مهندسی ساختمان و با رعایت اصول فنی و تخصصی و با تلاش بانیان‌ خیراندیش آن در حوزه درمان و سلامت مردم برای بیماران سرطانی ساخته شده که جای قدردانی و تشکر دارد و باید با افتخار دست مریزاد بگوییم.
مدیرعامل انجمن خیریه بیماران سرطانی مشهد گزارشی از روند ساخت بیمارستان صد و نود و هشت تختخوابی عباس ناظران را تشریح کرد و ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت هجده هزار و پانصد مربع و با زیربنای بیست و نه هزار متر مربع در ۵ طبقه شامل بخش‌ های کودکان، زنان و مردان احداث شده که دارای ۶ اتاق عمل و اورژانس است و بالغ بر صد و ده میلیارد تومان توسط مردم خیر اندیش هزینه شده است.
رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه بیماران سرطانی مشهد نیز در این نشست، عنوان کرد: بیمارستان ناظران تکمیل کننده مرکز رادیو تراپی و انکولوژی رضا (علیه السلام) وابسته به انجمن بیماران سرطانی است.
مستشاری عنوان کرد: این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله ۵ دستگاه شتاب دهنده بوده که روزانه بطور متوسط نهصد تا هزار و صد بیمار مشکوک به سرطان جهت تشخیص و درمان تحت معالجه قرار می‌ گیرند.
‌در خاتمه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و همراهان از بخشهای بستری، اتاق های عمل و تأسیسات مکانیکی بیمارستان بازدید کردند.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید