بررسی نرخ اجاره آپارتمان در استان البرز

  • صفحه اصلی
  • بررسی نرخ اجاره آپارتمان در استان البرز
بررسی نرخ اجاره آپارتمان در استان البرز

بررسی نرخ اجاره آپارتمان در استان البرز

به گزارش مهندسان شهر، همچنین شهر جدید اندیشه و محله گلشهر با متوسط اجاره حدود سه میلیون تومان برای یک آپارتمان ۸۰ متری از دیگر مناطق ارزان کرج برای اجاره‌نشینی محسوب می‌شوند.

بنا بر آگهی‌های پلتفرم دیوار در نیازمندی‌های مسکن استان البرز متوسط اجاره آپارتمان ۸۰ متری در ۱۰ روز گذشته (هفته دوم مهر) در محله شاهین ویلا چهار میلیون تومان، محمدشهر و شهرک بنفشه حدود ۴.۴ میلیون تومان و مارلیک با متوسط اجاره ۴.۹ میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط اجاره آپارتمان در محله‌های ساماندهی و مهرویلا در نیازمندی‌های دیوار ۵.۲ میلیون تومان ثبت شده است. مهرشهر – فاز ۴ و شهر جدید هشتگرد و مشکین‌دشت از محلاتی هستند که با متوسط اجاره ماهانه در محدوده ۵.۲ میلیون تومان الی ۵.۸ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

منظریه و کوی مهر و مهرشهر – فاز ۱ از آن دسته محلات کرج هستند که بر اساس آگهی‌های دیوار متوسط اجاره در این محلات در کانال ۶ میلیون تومان ثبت شده است.

 

محلاتی که با متوسط اجاره در کانال هفت میلیون تومان اعلام شده‌اند محلات مهرشهر – فاز ۳ با متوسط اجاره ۷ میلیون تومان و شهرک ابریشم و کمال شهر با قیمت ۷.۶ میلیون تومان و کوی زنبق با متوسط اجاره ۷.۷ میلیون تومان ثبت شده است.

در بین محلاتی که در آگهی‌های سایت دیوار ثبت شده‌اند متوسط اجاره آپارتمان در ماهدشت ۸ میلیون تومان و کیان مهر ۸.۸ میلیون تومان ثبت شده است که از سایر محلات متوسط اجاره بالاتری را دارد.

منبع: تجارت نیوز

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید