برنامه شورای ششم جهت کاهش قیمت مسکن

برنامه شورای ششم جهت کاهش قیمت مسکن

برنامه شورای ششم جهت کاهش قیمت مسکن

به گزارش مهندسان شهر، انتخابات شورای ششم شهر و روستا 28 خرداد سال جاری برگزار شد.این انتخابات همزمان با انتخابات ریاست جمهوری بود و مردم تهران با رأی قاطع به لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به فعالیت 21 نفر در لیست رأی قاطع و مثبت دادند. فعالیت شورای شهر ششمی‌ها در پایتخت تقریبا از نیمه مرداد آغاز شد و مهم ترین اولویت آنها که انتخاب شهردار بود نیز انجام گرفت. اعضای شورای ششم در دومین جلسه خود «علیرضا زاکانی» را با ۱۸ رای از مجموع ۲۱ رای، به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند.زاکانی بعد از تایید و حکم وزیر کشور، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تا ابلاغ این حکم علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران است.

درباره موضوعات مختلف در شهر تهران مانند زمان آغاز فعالیت شهردار پایتخت، انتصابات، حضور زنان در مدیریت شهری، فعالیت جوانان در شهرداری، مهمترین برنامه فرهنگی و اجتماعی شورای ششم، نامگذاری معابر و خیابان‌‌ها، گرانی مسکن، حمل و نقل عمومی، نرخ کرایه‌ها و متوفیان کرونا با علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای ششم تهران به بحث و گفت‌وگو نشستیم که جزئیات آن به شرح ذیل است.

جلسه روز گذشته شورای ششمی ها در وزارت کشور/سرانجام حکم علیرضا زاکانی

روز گذشته آقای چمران اعلام کرد جلسه‌ای قرار است در مورد حکم علیرضا زاکانی شهردار منتخب تهران برگزار شود نتیجه جلسه روز گذشته چه بود و به چه سرانجامی رسید؟

این جلسه جزو جلسات معمول شورا و وزارت کشور برای ادامه مسیر انتخاب شهردار تهران بوده و همواره در بحث تنظیم و ابلاغ حکم شهرداران زمانی به طول می‌انجامد به طوری که برای ابلاغ حکم محمدباقر قالیباف در گذشته نیز حدود یک تا دو ماه تنظیم و ابلاغ حکم زمان بُرد و برای اینکه کارها به شکل قانونی پیش رود و موضوعات حقوقی نیز مورد بررسی قرار گیرد جلسات با دوستان وزارت کشور در حال برگزاری است و به محض صدور حکم علیرضا زاکانی فعالیتش در شهرداری تهران آغاز خواهد شد و ممکن است این موضوع طی یک تا دو روز آینده و در زمان فعالیت وزیر کنونی کشور آقای رحمانی‌فضلی باشد و یا کار توسط وزیر کشور آینده به سرانجام برسد. 


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید