بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد به طول ۲.۵ کیلومتر

  • صفحه اصلی
  • بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد به طول ۲.۵ کیلومتر
بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد به طول ۲.۵ کیلومتر

بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد به طول ۲.۵ کیلومتر

 نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد:

خلیل الله کاظمی، در این خصوص افزود: عملیات اجرایی پروژه بازپیرایی ضلع جنوبی و بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک اباد به طول ۲.۵ کیلومتر و عرض ۵ تا ۸ متر از میدان فلسطین تا میدان آزادی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان، پیاده محوری و ایجاد مسیر ویژه دوچرخه توسط سازمان عمران در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برای این محور، مسیر ویژه دوچرخه نیز در نظر گرفته شده است، اظهارکرد:‌ در طول مسیر پیاده رو نصب آبیاری های مکانیکی جهت تامین آب فضای سبز، نصب نیمکت های سنگی و پارکی و غلاف های کابل برق جهت روشنایی مسیر پیش بینی شده است.
کاظمی اضافه کرد: تاکنون تمامی جداول سنگی لاین دوچرخه و باغچه ها و بتن ریزی های قسمت معابر پیاده و لاین دوچرخه در بخش اول پروژه به طور کامل انجام شده است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در طول کل مسیر پروژه حدود ۱۵ هزار مترمربع تایل و سنگ فرش اجرا و در طول ۲.۵ کیلومتر مسیر پیاده رو نیزحدود ۷۵۰۰ متر جدول سنگی در سه لاین کارخواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای ایجاد شهری پیاده محور و تحقق سیاست های مدیریت شهری و شورای پنجم در این خصوص پروژه پیاده رو سازی، در ۱۱۵ نقطه شهر و اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در حال انجام است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید