تولید یک میلیون مسکن در طول یکسال امکان پذیر است

  • صفحه اصلی
  • تولید یک میلیون مسکن در طول یکسال امکان پذیر است
تولید یک میلیون مسکن در طول یکسال امکان پذیر است

تولید یک میلیون مسکن در طول یکسال امکان پذیر است

به گزارش مهندسان شهر، پورابراهیمی با اشاره به اظهارات مسئولین دولت سیزدهم پیرو تولید یک میلیون مسکن طی یک سال بیان داشت: تولید یک میلیون مسکن در طول یکسال ایده بزرگی است اما امکان پذیر است.

 وی تاکید کرد: ما اگر ۵ میلیون واحد مسکونی را در طی ۵ سال تولید کنیم بخشی زیادی از تقاضا در این بخش را پوشش خواهیم داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنده فکر می‌کنم با ساخت یک میلیون واحد در طی یک سال بتوانیم در طی چهار سال به یک تعادل در حوزه مسکن دست پیدا کنیم.

پورابراهیمی با اشاره به آخرین اخبار از قانون مالیات بر خانه های خالی، اظهار داشت: متاسفانه قانون مالیات بر خانه های خالی اجرا نمی شود چرا که سامانه اطلاعاتی این قانون هنوز تکمیل نشده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در این زمینه ما با وزیر پیشنهادی هم صحبت‌هایی داشتیم  و قرار است انشاءالله پس از اینکه وزیر در وزارتخانه خود مستقر شد آن بخش از سامانه مورد نیاز را به طور کلی اجرایی کند تا پس از آن روی آن کار عملیاتی صورت گیرد.

پورابراهیمی بیان داشت: مالیات بر خانه های خالی می تواند در موضوع احتکار مسکن به ما کمک های زیادی کند البته موضوع مالیات بر خانه‌های خالی به امر تولید مسکن کمکی نخواهد کرد و می تواند جلوی احتکار مسکن را بگیرد. البته این قانون می‌تواند به بخش عرضه مسکن هم کمک کند.

 


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید