حمایت بانک مسکن در ساخت 2500واحد مسکونی مهندسین

  • صفحه اصلی
  • حمایت بانک مسکن در ساخت 2500واحد مسکونی مهندسین
حمایت بانک مسکن در ساخت 2500واحد مسکونی مهندسین

حمایت بانک مسکن در ساخت 2500واحد مسکونی مهندسین

حمایت بانک مسکن در ساخت 2500واحد مسکونی مهندسین

مهندسان شهر : شرکت تعاونی و توسعه عمران یزد برای رفاه حال مهندسین تفاهم‌نامه همکاری با بانک مسکن در راستای احداث 2500 واحد مسکونی امضا نمود .تعداد اعضای این تعاونی حدود 12هزار نفر می‌باشد .

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف ساخت واحدهای مسکونی برای اعضای شرکت تعاونی توسعه و عمران یزد که عمدتا از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی معدن و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هستند، منعقد گردید.

محمد غفوریان ادامه داد: طی این تفاهم نامه ضمن جذب منابع شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان یزد، ده هزار میلیارد ریال تسهیلات بعنوان مشارکت بانک در احداث این تعداد واحد مسکونی پرداخت خواهد شد.

غفوریان یکی از نقاط قوت این تفاهم نامه را بررسی همه جانبه و استفاده از سبد متنوع سپرده‌ای و تسهیلاتی بانک مسکن عنوان کرد که سبب اطمینان و آسودگی خاطر جامعه مهندسین از حمایت و مشارکت بانک مسکن در مسیر ساخت دو هزار و پانصد واحد مسکونی شده است.

وی استفاده همزمان از طرح پیشنهادی مانا و تسهیلات مشارکت بدون سپرده بانک مسکن تا سقف چهار میلیارد ریال برای هر واحد مسکونی را بهترین راهکار برای تامین بخش عمده‌ ای از هزینه ساخت واحدهای مذکور با حداقل آورده اعضای شرکت تعاونی دانست.

مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان یزد هم ادامه داد: این شرکت طبق قانون تاسیس شرکت‌ های تعاونی توسعه و عمرانی شهرستانی بمنظور تـسریع در رشد و توسعه شهرستان ها، هدایـت منابع مردمـی به بخش ‌های تولیدی، بسترسازی برای ورود بخش‌های تعاونی و خصوصی به فعالیت‌ های اقتصادی و انجام طرح ‌هایی که به علت رانت‌زا بودن آن امکان واگذاری به بخش خصوصی وجود ندارد، تشکیل شده است.

مهدی سالاری تعداد اعضای این تعاونی را حدود دوازده هزار نفر برشمرد که همگی از سهام‌داران خرد و مردم شهرستان یزد هستند. سالاری، با اشاره به برنامه دولت مبنی بر ساخت انبوه مسکن در دولت بیان کرد: با توجه به فرصتی که در دولت در پشتیبانی از بخش مسکن ایجاد شده است، انتظار می ‌رود با انعقاد این تفاهم‌نامه با بانک مسکن شرایط مطلوبی برای اعضا و سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

 

 

منبع : مهندسین نیوز


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید