درخواست از پلیس امنیت برای تنظیم بازار مسکن

  • صفحه اصلی
  • درخواست از پلیس امنیت برای تنظیم بازار مسکن
درخواست از پلیس امنیت برای تنظیم بازار مسکن

درخواست از پلیس امنیت برای تنظیم بازار مسکن

به گزارش مهندسان شهر:

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه عده‌ای تلاش دارند تا کاهش قیمت مسکن در بازار را انکار کنند، گفت: داده‌های بانک مرکزی و مرکز آمار از افزایش قیمت‌ها اشتباه است، بارها به این نهادها اعلام کرده‌ایم اما زورمان به آنها نمی‌رسد.
🖊 وی اظهار داشت: خرداد ماه سال گذشته بانک مرکزی از افزایش قیمت 48 درصدی قیمت مسکن خبر داد در حالی که در همان زمان، اتحادیه مشاوران املاک اعلام کرد میزان افزایش قیمت چیزی حدودی 8 تا 13 درصد است.

🖊وی ادامه داد: واقعیت این است که سال گذشته بازار مسکن به طور متوسط با کاهش قیمت 12 درصدی و در نهایت 15درصدی مواجه شد، در حالیکه عده‌ای این کاهش قیمت را قبول نداشتند و همواره آن را انکار می‌کردند. اما چه کسانی کاهش قیمت مسکن را نمی‌پذیرفتند؟ کسانی که ذی‌نفع هستند و از کاهش قیمت‌ها ضرر می‌کنند.

🖊رییس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: تحلیل مشاوران املاک با توجه به میزان قراردادهای منعقد شده و تحلیل‌های کف بازار است و متاسفانه داده‌هایی که بانک مرکزی و مرکز آمار از آن برای ارایه اطلاعات بازار مسکن استفاده می‌کنند، اشتباه است.

🖊وی با بیان اینکه عده‌ای کاهش قیمت مسکن را انکار می‌کنند، اظهار داشت: ورود پلیس امنیت برای تنظیم بازار مسکن ضروری است و باید ستاد تنظیم بازار با حضور نمایندگان دولت و روسای اتحادیه مشاوران املاک و مصالح فروشان و ...برای مسکن تشکیل شود و پلیس امنیت باید بازار را رصد کند.

🖊رییس اتحادیه مشاوران املاک افزود: پیش از این پلیس اماکن وارد موضوع می‌شد و افرادی که با گفته‌ها و ادعاهایشان باعث ایحاد تشنج در بازار می‌شوند تحت کنترل داشت اما در مقطعی دیگر شاهد حضور پلیش اماکن و برخوردشان با این افراد نبودیم.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید