درخواست تمدید پروانه شرکت های حقوقی

درخواست تمدید پروانه شرکت های حقوقی

درخواست تمدید پروانه شرکت های حقوقی

 

اصلاحیه جدید شیوه نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح-ناظر

 مهندسان شهر

جناب آقای رامین کرمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان طی نامه‌ای از جناب آقای محبت خواه، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران درخواست داشت تا اطلاع ثانوی با تمدید پروانه اشخاص حقوقی طراح-ناظر موافقت کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

همان طور که استحضار دارید وفق بند 7 اصلاحیه شیوه نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح-ناظر به شماره 83904/400 مورخ 1400/07/11 معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از تاریخ 30/10/1400 فعالیت اشخاص حقوقی مذکور موفق به تطبیق شرایط خود با مفاد شیوه نامه ابلاغی و اصلاحیه آن نشوند، با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد که به طریق اولی این امر بر حقوق عمومی شهروندان نیز تأثیر گذار خواهد بود. طبق اطلاعات واصله تا کنون هیچ پروانه اشتغال شخص حقوقی طراح-ناظر وفق شیوه نامه جدید و اصلاحی آن صادر نشده است.

لذا نظر به این که جلسات بررسی شیوه نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح-ناظر در محل وزارت راه و شهرسازی زیر نظر مدیر کل محترم دفتر توسعه مهندسی ساختمان با حضور برخی نمایندگان اشخاص حقوقی و اعضای هیئت مدیره های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در حال برگزاری است و قریباً به نتیجه خواهد رسید، خواهشمند است تا ابلاغ اصلاحیه جدید با تمدید پروانه اشخاص حقوقی طراح-ناظر که به دلایل مختلف امکان تطبیق را ندارند، موافقت فرمایید. قبلاً از دستور مساعد و عاجلی که می‌فرمایید، کمال سپاسگزاری را دارم.

 

منبع: سازمان نظارم مهندسی ساختمان

 


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید