ساخت 50هزار واحد مسکونی در مناطق آزاد

ساخت 50هزار واحد مسکونی در مناطق آزاد

ساخت 50هزار واحد مسکونی در مناطق آزاد

ساخت 50هزار واحد مسکونی در مناطق آزاد

مهندسان شهر : وزارت راه‌وشهرسازی در راستای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن ، تفاهم‌نامه‌ای را با مناطق آزاد امضا کرده که طی آن 50هزار واحد مسکونی در این مناطق احداث شود . محمودزاده با اشاره به اینکه برخی از شهرهای کشورکه نیاز به مسکن دارند ، به لحاظ جغرافیایی در مناطق آزاد واقع هستند ، گفت : مدیریت اراضی مناطق آزاد، زیر نظر سازمان منطقه آزاد است، به همین منظور نیز تفاهم‌نامه‌ای با مناطق آزاد برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به امضا رسیده است.

وی افزود : اجرای این تفاهم‌نامه در زمانبندی مقرر، پیگیری می‌شود. طبق آمار‌ها بخشی از تفاهم‌نامه با مناطق آزاد در منطقه ماکوی آذربایجان‌غربی در حال احداث است. شهر‌های مهمی همچون آبادان، خرمشهر، کیش، قشم و … داریم که در مناطق آزاد واقع شده اند و ساکنان آن مناطق نیز توقع دارند تا دولت بخشی از طرح نهضت ملی مسکن را در آن مناطق اجرایی و عملیاتی کند که توقع به‌جایی است.

وی ابراز امیدواری کرد تا وزارت راه و شهرسازی در همکاری با دبیرخانه مناطق آزاد، پروژه‌هایی را برای افراد واجد شرایط در مناطق آزاد بر ا ساس اجرای نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی و اجرایی کند.

 

منبع : تجارت نیوز

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید