سایت وزارت راه و شهرسازی از قافله انتخابات عقب است

  • صفحه اصلی
  • سایت وزارت راه و شهرسازی از قافله انتخابات عقب است
سایت وزارت راه و شهرسازی از قافله انتخابات عقب است

سایت وزارت راه و شهرسازی از قافله انتخابات عقب است

 

اختصاصی مهندسان شهر: سایت وزارت راه و شهرسازی متاسفانه گویا چند سالی است که به روز رسانی نشده است که این خود جای بسی تامل دارد.

با توجه به آغاز فصل انتخابات نظام مهندسی ساختمان هنوز در سایت وزارت راه و شهرسازی به عنوان نهاد ناظر بر روند فعالیت سازمانهای نظام مهندسی ساختمان اطلاعیه هشتمین دوره انتخابات ریاست دوره‌ای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها وجود دارد که این خود نشان از فاصله امیر میانه سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی دارد.

با نگاهی گذرا به وضعیت سایت وزارت راه و شهرسازی  به راحتی می توان به این مهم دست یافت که گویای این سایت طی چند سال گذشته و با تعویض وزرا محتوایش تغییر نکرده است حال چگونه می توان انتظار داشت که این وزارتخانه در جریان امور انتخابات سازمان نظام مهندسی باشد.
جالب است بدانیم که به هنگام سرچ نظامنامه انتخابات نظام مهندسی صفحه مورد نظر در سایت وزارت راه و شهرسازی باز نمی شود که این خود مبین بی اهمیت بودن سازمان نظام مهندسی برای وزارت راه و شهرسازی است.


در پایان باید یادآور شد در شرایطی که بازار انتخابات داغ است چرا باید وزارت راه و شهرسازی نسبت به این مسئله مهم بی تفاوت باشد. در چنین شرایطی چگونه می توان انتظار داشت که وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء جایگاه مهندسان نقشی داشته باشد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید