شورای شهر به دنبال افزایش تراکم در خیابان انقلاب

  • صفحه اصلی
  • شورای شهر به دنبال افزایش تراکم در خیابان انقلاب
شورای شهر به دنبال افزایش تراکم در خیابان انقلاب

شورای شهر به دنبال افزایش تراکم در خیابان انقلاب

شورای شهر به دنبال افزایش تراکم در خیابان انقلاب

مهندسان شهر : گفته‌ها حاکی از آن است که برنامه احیای بافت فرسوده در شورای اسلامی شهر تهران دنبال می‌شود . شورای شهر در نظر دارد پیشنهاد افزایش میزان تراکم به ساختمان های محدوده خیابان انقلاب را در صحن شورا مطرح و تصویب کند تا مرحله جدیدی از نوسازی بافت فرسوده در پایتخت اجرا شود.

مهدی پیرهادی درباره لزوم توجه به بافت فرسوده در نقاط مختلف پایتخت گفت: سرمایه گذاران حوزه مسکن در پایتخت عموما به سرمایه گذاری در شمال تهران علاقه مند هستند، در حالی که توجه به بافت جنوبی شهر تهران با عنایت به اینکه بافت فرسوده در این مناطق بیشتر است به پیگیری و سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارد.

به نقل از شهر، این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید براینکه بافت فرسوده برای پایتخت یک زنگ هشدار است، عنوان کرد: اگر ما با تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه برای این موضوع تدبیری نیاندیشیم در صورت وقوع بحران های احتمالی در تهران صدمات جبران ناپذیری به شهر و شهروندان وارد خواهد شد.

پیرهادی با تاکید بر فرسودگی محور جنوبی خیابان انقلاب بیان کرد: ما باید با ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی مناسب و با انجام برخی تغییرات در حوزه شهرسازی، کاری کنیم تا شهروندان نسبت به احیای بافت فرسوده این محدوده ترغیب و اقدامات لازم را انجام دهند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران از جلسه برگزار شده با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص احیای بافت فرسوده گفت و افزود: در این جلسه دغدغه های شورا درخصوص احیای بافت فرسوده در ذیل خیابان انقلاب مطرح شد و معاونت شهرسازی هم قول هایی در این خصوص داد تا بتوانیم گام مهمی برای احیای بافت فرسوده این محدوده برداریم.

 

منبع : پایگاه خبری تحلیلی شهر

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید