عملیات اجرایی پروژه ۱۶۲ واحدی اقدام ملی مسکن در دیلم آغاز شد

  • صفحه اصلی
  • عملیات اجرایی پروژه ۱۶۲ واحدی اقدام ملی مسکن در دیلم آغاز شد
عملیات اجرایی پروژه ۱۶۲ واحدی اقدام ملی مسکن در دیلم آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه ۱۶۲ واحدی اقدام ملی مسکن در دیلم آغاز شد

به گزارش مهندسان شهر، عبدالرضا ابراهیمی گفت: پروژه ۱۶۲ واحدی اقدام ملی مسکن در شهرستان دیلم در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و در بلوک‌های سه طبقه و واحد ۹۰ متری احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: هر یک از متقاضیان ۴۰ میلیون تومان به عنوان آورده متقاضی واریز داشته‌اند و تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد با دوره ۱۰ ساله نیز ارائه می‌شود که در مراحل بعدی با توجه به میزان پیشرفت پروژه متقاضی پرداخت وجه انجام خواهد داد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: پل ورودی روستای بنه اسماعیل با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: دیوار حفاظتی روستای والفجر به طول ۷۵۰ متر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل سال گذشته ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین دیوار حفاظتی روستای عامری به طول ۴۵۰ متر با اعتبار هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل ۹۹ به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: تسهیلات بازسازی سال ۱۳۹۹ در شهرهای دیلم و امام حسن به هر واحد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پرداخت شد که از این مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت شد و مابقی تسهیلات بانکی چهار درصد بوده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: از اعتبارات ملی بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال عملیات اجرایی بهسازی معابر به مساحت ۳۵ هزار متر مربع در روستای بنه احمد در حال انجام است و همچنین دو دهنه پل در این روستا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: پارک جاده‌ای روستای لیلتین با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید