متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ۹هزار میلیارد ریال واریزی داشتند

  • صفحه اصلی
  • متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ۹هزار میلیارد ریال واریزی داشتند
متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ۹هزار میلیارد ریال واریزی داشتند

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ۹هزار میلیارد ریال واریزی داشتند

به گزارش مهندسان شهر، سید اکبر سید هاشمی در گفتگو با خبرنگار  گفت: در حال حاضر با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و افزایش سقف تسهیلات به ازای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان این آمادگی است تا حسب اعلام متولیان نسبت به اعطای تسهیلات متمم با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار اقدام لازم صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه نرخ  کارمزد تسهیلات پرداختی در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد است،اظهار کرد: تعداد پروژه های معرفی شده برای بانک مسکن ۷۵ پروژه است. 

سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: این تعداد پروژه هشت هزار و ۶۳۴ واحد را شامل می شود و تعداد واحدهایی هم که عقد قرار داد شده دو هزار و ۸۲۴ واحد است. 

 هاشمی با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر از زنجانی ها که در زمینه اقدام ملی مسکن نهایی تایید شدند بیش از ۹ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال واریزی داشتند،تاکید کرد: از این میزان پنج هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال به حساب سازندگان طرح با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز شده است. 

وی با بیان اینکه تعداد دو هزار و ۸۲۴ واحد به مبلغ دو هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال عقد قرار داد شده است،گفت: بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از سهم الشرکه حسب درخواست سازندگان واریز شده است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید