مدیر عامل شرکت مشاور حقوقی نیاز به همپایه بودن با پایه شرکت دارد

  • صفحه اصلی
  • مدیر عامل شرکت مشاور حقوقی نیاز به همپایه بودن با پایه شرکت دارد
مدیر عامل شرکت مشاور حقوقی نیاز به همپایه بودن با پایه شرکت دارد

مدیر عامل شرکت مشاور حقوقی نیاز به همپایه بودن با پایه شرکت دارد

به گزارش مهندسان شهر، با توجه به اینکه شیوه نامه تشخیص صلاحیت شرکت های مشاور از سوی وزرات راه و شهرسازی به نظام مهندسی ابلاغ گردید ، این شیوه نامه دارای ایرادات و ابهامات فنی بسیار زیادی میباشد ضمن اینکه چند بار از سوی کارشناسان فنی وزارت راه و شهرسازی بررسی مجدد گردیده است و دوباره با اصلاحیه ابلاغ شده است.

با توجه به اینکه اگر این شیوه نامه کارآمدی لازم را داشت شرکت های بسیاری تطبیق با آ را شروع میکردند اما با گذشت حدودا 2 سال تعداد شرکت های تطبیقی انگشت شمار میباشند و شرکت های قدیمی بسیاری نتواستند پروانه جدید بگیرند .این موضوع حذف شرکت ها نیز یاعث افزایش قیمت خدمات مهندسی و تاثیر حتی اندک آن بر قیمت ساختمان میشود .


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 1
  • Image
    جهتی
    4/19/2023 3:38:15 PM

    با سلام این شیوه نامه همه ما شرکت ها رو به نابودی کشونده . همکارانی هم که توانستند با این موشوع تطبیبق بدهند تن به خرید پرواه مهندسان و صوری کاری داده اند . مگر میشود این تعداد مهندس کنار هم جمع شویم تا یک شرکت دایر کنیم . مگر چقدر درسال کار یا پروژه بالای 5 هزار متر جواز ساخت میگیرند که شرکت ها کار نظارت اخذ نمایند . این شیوه نامه صرفا ترویج صوری کاری میباشد که توسط اکارشناسا ساخته شده است و به مهندسان زحمت کش تحمیل شده است


نظر خود را ثبت کنید