مهندس سعیدیان: همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است

  • صفحه اصلی
  • مهندس سعیدیان: همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است
مهندس سعیدیان: همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است

مهندس سعیدیان: همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است

نقل از روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران:

این نشست به مناسبت روز شهرسازی و با حضور سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، مهندس رستم زاده عضو هیأت مدیره سازمان، مهندس سرمدی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان، مهندس اسدی رئیس شورای شهرستان اسلامشهر و دکتر حسین  طلا شهردار شهر اسلامشهر برگزار شد و موضوعات مرتبط بین دو مجموعه موردبحث و ارزیابی قرار گرفت.
مهندس سعیدیان با اشاره به لزوم همکاری و تلاش متولیان عرصه ساخت‌وساز، خواستار تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری اسلام‌شهر با نظام‌مهندسی شد. سعیدیان بابیان شفاف‌سازی‌های انجام‌شده در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران تشریح کرد: در راستای شفافیت ماهانه تمام گزارش‌های مهندسان حقیقی و شرکت های حقوقی در رسانه‌های سازمان منتشر می‌شود و تجربه به ما ثابت کرده است هرکجا که شفافیت وجود دارد خطا و اشتباهات سهوی و حتی بعضاً عمدی کاهش می‌یابد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران همچنین اعلام آمادگی نمود که سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در چارچوب قوانین و در هر چه‌بهتر شدن و مستحکم شدن ساختمان‌ها چه در شهر اسلام‌شهر و چه در سایر شهرهای استان با مجموعه‌ها و متولیان عرصه ساخت‌وساز همکاری نماید و از شهرداری‌ها نیز در جهت تکمیل حلقه‌های ساخت و اهتمام برای مستحکم سازی و زیباسازی شهرها درخواست همکاری نمود.
موضوعات رسیدگی و ترتیب اثر گزارش‌های ناظران، ایجاد کد شهرسازی برای پروانه‌های ساختمانی و لینک شهرداری اسلامشهر برای کنترل ظرفیت‌ها و راستی آزمایی،و استفاده از کارشناسان ماده 27 نظام مهندسی در کنار کارشناسان رسمی  ازجمله موارد دیگر و موردبحث این نشست بود.
گفتنی است،در این جلسه مهندس دورانی معاونت دفاتر سازمان، مهندس کبیری رهنی سرپرست دفتر نظام‌مهندسی اسلام‌شهر ،مهندس علیش زاده مسئول امور ناظرین شهرداری و … نیز شرکت داشتند.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید