وضعیت بد و گرانی در بازار رهن و اجاره مسکن در دیشموک

  • صفحه اصلی
  • وضعیت بد و گرانی در بازار رهن و اجاره مسکن در دیشموک
وضعیت بد و گرانی در بازار رهن و اجاره مسکن در دیشموک

وضعیت بد و گرانی در بازار رهن و اجاره مسکن در دیشموک

به گزارش مهندسان شهر، امام جمعه شهر دیشموک در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به ضرورت اجرای واکسیناسیون عمومی گفت: ضرورت دارد در مراکز واکسیناسیون حاضر شویم و با کادر درمان همکاری کنیم.
حجت الاسلام علی اکبر راوند افزود: اینکه کارکنان مراکز بهداشت در مقابل منازل برای واکسیناسیون حاضر می شوند و عده‌ای همکاری نمی‌کند درست نیست و همه ما بایستی مُبَلِغ واکسیناسیون عمومی باشیم.
وی با اشاره به گران فروشی در بازار شهر دیشموک گفت: چرا در بازار ما یک کالا چند ( بیش از بیست) قیمت دارد، بازار اسلامی یعنی سود حلال و اسلامی باشد که می‌طلبد مسئولان ذیربط بازار را ساماندهی کنند.
راوند با اشاره به تعطیلی مکرر نانوایی‌های دیشوک ادامه داد: مردم گلایه مند هستند که اگر مشکل از نانوایی هاست آن‌هایی که متخلف اند را پلمپ و اگر با کمبود آرد مواجه اند مشکل را برطرف تا برای مردم سلب آسایش نشود.
وی با اشاره به افزایش اجاره مسکن در شهر بدون امکانات دیشموک گفت: اجاره مسکن در دیشموک،  از شهر دهدشت که مرکز شهرستان کهگیلویه است بسیار بالاتر است.
راوند افزود: شهری که فاقد دانشگاه، پارک و امکانات است چرا این همه اجاره ی مسکن در آن گران است می طلبد مسئولان به جد به این موضوع ورود کنند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به برگزاری برنامه‌های مناسب در هفته دفاع مقدس و حضور تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران در این بخش ادامه داد: از زحمات بنیاد علوی، اداره ورزش و جوانان و باشگاه مدرسه فوتبال ستارگان و حوزه‌های مقاومت بسیج برای احرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در هفته دفاع مقدس تشکر می‌شود که امروز دیداری بین دو تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران و پیشکسوتان فوتبال دیشموک است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به برگزاری مدارس در روستا‌ها به صورت حضوری و در شهر به صورت زوج و فرد گفت: نیاز هست اولیا به کمک مدارس بشتابند و با خرید لوازم بهداشتی محیطی مناسب برای آموزش دانش آموزان ایجاد کنند.
وی با اشاره به حضور فرماندار در نمازجمعه و فعالیت‌های او افزود: از فرماندار کهگیلویه به دلیل پیگیری‌ کردن مسائل و مشکلات این بخش تقدیر می‌شود.
راوند با اشاره به دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری در ابتدای دولت سیزدهم ادامه داد: معظم له توجه به ابعاد مختلف ورزش و سجده شکر ورزشکاران پس از پیروزی، حفظ حجاب ورزشی، نامگذاری کاروان به نام سردار دل‌ها و تجلیل از عدم حضور در برابر رژیم غاصب صهیونیستی از جمله تأکیدات رهبری برای ورزش و پیروزی پارالمپیک کاران بوده است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سیاست راهبردی آمریکا علیه ایران گفت: عضویت ایران در سازمان شانگ‌های یک، پیروزی بزرگ برای نظام اسلامی و دولت جدید بوده است.
وی افزود: حضور ایران در بین این کشور‌ها بسیار مهم است و باعث کاهش فشار اقتصادی غرب، مبادلات تجاری با جمعیتی بیش از سه میلیارد نفر جمعیت، همکاری و انجام راحت مبادلات ارزی و بانکی، تقویت همکاری دوجانبه با کشور‌هایی همچون چین، هند و روسیه و خنثی سازی تحریم هاست.
راوند با اشاره به ایجاد شبکه آذربایجان اینترنشنال برای ایجاد تفرقه در بین آذری‌ها ادامه داد: مردم، نخبگان و رسانه‌های ترک زبان می‌توانند جلوی این عمل را بگیرند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به اربعین حسینی گفت: مرور عاشورای حسینی در اربعین و صبر حضرت زینب (س) و اسرا می‌تواند برای ما درس آموز باشد.
وی افزود: امام حسین (ع) با یک گروه اندک سبب ایجاد حماسه بزرگ عاشورا و ایستادن جلوی طاغوت شده است.

عفو و گذشت الهی مایه آرامش و امید است

حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه شهر سوق در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مساله بخشش و عفو درجامعه اشاره کرد و گفت :عفو و بخشش به سلامت جامعه می‌انجامد و باعث آرامش و شاد بودن جامعه می‌شود.
وی افزود:امسال هم مثل سال قبل از پیاده روی جا ماندیم و این زیارت از ما سلب شد و همه ما دعا کنیم تا این ویروس منحوس کرونا از جامعه بشریت محو شود و سال آینده شاهد حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا‌ی معلی باشیم و در این پیاده روی بزرگ حضور پیدا کنیم.
امام جمعه سوق یادآور شد:نمایشگاه صنایع دستی و هنری با تلاش و همت دانش آموزان و هنرمندان سوق برپا شد امیدواریم مردم ضمن بازدید از این نمایشگاه، با خرید اقلام و ابتکارات دانش آموزان باعث ترغیب و تشویق آن‌ها شوند.

لزوم همکاری مردم با کادر درمان برای واکسیناسیون 

امام جمعه موقت شهر چیتاب با اشاره به خدمات و اقدامات اخیر دولت برای واکسیناسیون مردم گفت: از مرد انتظار می رود با مسئولان واکسیناسیون همکاری کنند تا بتوانیم هر چه زودتر این بیماری را از کشور ریشه کن کنیم.
حجت الاسلام آبرومند نصب افزود: ۵ مهر ماه مصادف با اربعین حسینی است و به همین مناسبت مراسم پیاده روی ساعت هشت از سمت گلزار شهدای شهر چیتاب به سمت امام زاده عبدالله (ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان، جانبازان، شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی و در سالهای اخیر گفت: امنیت کنونی کشور به دلیل ایثارگری ها و از خودگذشتگی های این عزیزان حاصل شد.

وحدت و همدلی، راز نهفته در راهپیمایی اربعین

امام جمعه شهر پاتاوه در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: بی‌شک راهپیمایی عظیم اربعین به مثابۀ سرمایۀ اجتماعی در تحقق وحدت اسلامی است که باز تولید کنگرۀ عظیم حج ابراهیمی در مقیاسی متفاوت و با محوریت گفتمان شیعی در راستای خودآگاهی دینی، ترسیم دقیق زندگی در ساحت امت واحده را رقم می‌زند.
حجت الاسلام سیادت به اقدامات مهم و راهبردی مجلس شورای اسلامی، دولت انقلابی و قوه قضائیه برای کاهش فساد اقتصادی اشاره کرد و گفت:در چهارشنبه گذشته ۲۶ شهریور ماه نمایندگان مجلس با رای قاطع (۲۰۲) نفر، طرح تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار را تصویب کردند.
وی همچنین به اقدامات سه گانه سه قوه نیز اشاره کرد و گفت:حذف امضا‌های طلایی، برگ سبزخودرو ، و سند مالکیت محسوب می شود به علاوه انتشار صورتحساب شرکت‌های دولتی، گام بزرگی در راه شفافیت وفسادزدایی است همچنین سه قوه با همکاری همدیگر در تلاش هستند تا موانع پیش روی اقتصاد کشور را حذف کنند.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید