پاس‌کاری فعالان خصوصی مسکن در دالان‌های اداری

  • صفحه اصلی
  • پاس‌کاری فعالان خصوصی مسکن در دالان‌های اداری
پاس‌کاری فعالان خصوصی مسکن در دالان‌های اداری

پاس‌کاری فعالان خصوصی مسکن در دالان‌های اداری

به گزارش مهندسان شهر، فرشید پورحاجت  در خصوص ساختار اداری در حوزه مسکن و مشکلات مربوط به آن، اظهار کرد: سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی خدمات‌رسان در بخش مسکن در جهت تسهیل امور و فرآیندها راه‌اندازی شده‌اند اما آنچه امروزه مشاهده می‌شود ناکارآمدی در سیستم اداری است که باعث ایجاد لطمات و خسارت‌های سنگین به بخش خصوصی و حوزه مسکن شده است.

وی افزود: سیستم ناکارآمد حال حاضر، شرایط بسیار سختی برای بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و مردم ایجاد کرده است. مردم در کوچه پس‌کوچه‌ها و دالان‌های ادارات دولتی پاس‌کاری می‌شوند در صورتی که تمامی این مشکلات، قابلیت حذف شدن و حل شدن را دارند.

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور گفت: در شرایط بحرانی شیوع کرونا، دستگاه‌های دولتی نیز شرایط سختی برای مردم به وجود آورده‌اند و آن‌ها را گرفتار کرده‌اند و مردم برای دریافت استعلام اخذ مجوزها در اتاق‌های ادارات سرگردان‌اند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کسب و کار برای بخش خصوصی، مطلوب نیست، بیان کرد: مشکلات و مشقت‌های ذکرشده در شهر اهواز نسبت به دیگر شهرهای کشور، در شرایط سخت‌تری قرار دارد و سازمان‌های اداری، ارگان‌های شبه‌خصوصی مانند سازمان آب و فاضلاب و نهادهای عمومی از قبیل شهرداری و سازمان نظام مهندسی، کار را برای بخش خصوصی دشوار کرده است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید