پیشرفت طرح مسکن ملی ساوه با سرعت کند

پیشرفت طرح مسکن ملی ساوه با سرعت کند

پیشرفت طرح مسکن ملی ساوه با سرعت کند

به گزارش مهندسان شهر، فرماندار ساوه گفت: طرح اقدام ملی مسکن موجب برخورداری اقشار کم درآمد و کنترل قیمت مسکن در کشور خواهد شد.

میرزایی در نشست مشترک بررسی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ساوه با پیمانکاران و عوامل اجرایی این طرح افزود: مشکلات موجود در مسیر این پروژه در سطح ملی نیاز به رایزنی و پیگیری دارد و موانع شهرستانی نیز با هم اندیشی و برنامه ریزی مسئولین قابل رفع است.
وی اضافه کرد: برای پیشرفت سرعت احداث پروژها در ساوه همه باید تلاش نماییم تا مردم هزینه ی تعلل و سهل انگاری ها را متحمل نشوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: کمبود مصالح در ماه های اخیر موجب کندی پروژه ها را شده که با پیگیری انجام شده، قرارست در یک برنامه ریزی زمانبدی شده این معضل مرتفع شود.ی افزود: تاکنون تنها یکی از سه پروژه برای اخذ تسهیلات بانکی امور مربوطه را انجام داده و دو پروژه دیگر نیز باید در مدت مشخصی این تسهیلات را تهیه کنند و در صورت وجود مشکل برای رفع آن به اداره کل گزارش دهند.مرزبان در خصوص تقاضاهای جدید از سوی بخش خصوصی برای مشارکت در این طرح از سوی واجدین شرایط نیز گفت: خوشبختانه وام طرح اقدام ملی مسکن از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و بزودی به بانک ها ابلاغ خواهد شد و موجب می شود آورده متقاضی کاهش یافته و بیشتر از تسهیلات بانکی استفاده شود.
نظارت دقیق نظام مهندسی بر اجرای این پروژها، تهیه مصالح مورد نیاز و تاکید بر افزایش سرعت پیمانکاران در طرح اقدام ملی مسکن از موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.
پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شامل کوی علوی ۳۸۴ واحد، بلوار شهید بهشتی ۹۸۰ واحد و پروژه ی فجر بام ساوه ۴۸۴ واحد در ساوه در حال احداث هستند که کندی در پیشرفت برخی از این پروژه ها؛ موجب ابراز گلایه مردم را شده است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید