گامی انقلابی در حمایت از تولیدات ایرانی

  • صفحه اصلی
  • گامی انقلابی در حمایت از تولیدات ایرانی
گامی انقلابی در حمایت از تولیدات ایرانی

گامی انقلابی در حمایت از تولیدات ایرانی

گامی انقلابی در حمایت از تولیدات ایرانی

مهندسان شهر : در راستای تحقق شعار حمایتی سال 1400 با عنوان "تولید ، پشتیبانی‌ها ، مانع‌زدایی‌ها" ، دفتر نمایندگی شهریار دست به اقدامی خلاقانه زده و طی یک هماهنگی با تولیدکنندگان مصالح استاندارد ایرانی برنامه حمایت رایگان از آن‌ها را تهیه کرده است .

مهندس مسعود کریمی سرپرست دفتر نمایندگی شهریار، از راه‌اندازی میز مصالح استاندارد ایرانی در این دفتر نمایندگی برای حمایت از تولیدکنندگان بومی شهرستان خبر داد و با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، ابراز امیدواری کرد این اقدام موجبات دلگرمی تولیدکنندگان شهرستان شهریار را فراهم سازد.

مهندس مسعودکریمی در ادامه از مدیران عامل همه تولیدکنندگان مصالح ساختمانی واقع در شهرستان شهریار درخواست کرد جهت استفاده از این امکانات همراه با رزومه کاری و جواز استاندارد به این دفتر نمایندگی مراجعه نمایند.

سرپرست دفتر نمایندگی شهریار درباره جزئیات حمایت از تولیدکنندگان، اضافه کرد: از شنبه سیزدهم آذرماه «میز مصالح ایرانی» در این دفتر نمایندگی به‌صورت «رایگان» برای معرفی خدمات تولیدکنندگان دایر خواهد شد.

وی هم‌چنین درباره مهلت زمانی ارائه رزومه‌ها از جانب تولیدکنندگان، افزود: از همه مدیران عامل تولیدکنندگان مصالح استاندارد می‌خواهیم حداکثر تا روز دهم آذر ماه برای ارائه مدارک مراجعه کنند.

گفتنی است اقدام دفتر نمایندگی شهریار برای حمایت از تولیدکنندگان مصالح استاندارد ایرانی برای اولین بار در میان همه دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در سطح کشور انجام می‌پذیرد.

 

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید