۴۹ هزار واحد طرح ویژه مسکن روستایی بعد از انقلاب ساخته شده است

  • صفحه اصلی
  • ۴۹ هزار واحد طرح ویژه مسکن روستایی بعد از انقلاب ساخته شده است
۴۹ هزار واحد طرح ویژه مسکن روستایی بعد از انقلاب ساخته شده است

۴۹ هزار واحد طرح ویژه مسکن روستایی بعد از انقلاب ساخته شده است

به گزارش مهندسان شهر به نقل از قطره نیوز :

خلیل منبتی روز پنجشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از ابتدای انقلاب تا سال گذشته ۵۱۰ و در یک سال اخیر ۵۳ روستا آسفالت و در سال‌های گذشته ۴۵۰ روستا و در یک سال اخیر ۲۰ روستا جدول‌گذاری شده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا پارسال سه هزار و ۶۶۳ واحد مسکن مهر و ۲ هزار و ۲۷۸ واحد مسکن اقشار کم‌درآمد و ۳۰۰ واحد برای معلولان، ۷۸ واحد خانواده شهدا و ٧٠ واحد مسکن طلاب ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا پارسال طرح هادی برای ۲ هزار و۸۲۳ روستا تهیه که در یک سال اخیر هم ۲۹۶ روستا بازنگری شده افزود: در این یک سال اخیر فعالیت‌های اجرایی پیشرفت قابل ملاحظه داشت.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۸۷ واحد در حوادث سیل و زلزله در سال ۹۲در سیستان و بلوچستان ساخته شده بیان کرد: در مجموع ۴۰ هزار و ۵۲ واحد در استان ساخته و ۲۴۰ واحد هم اوایل سال ۹۸ ساخته شده است.

منبتی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا سال ۹۸ در معاونت بازسازی ۲۱ هزار و ۲۰۳ واحد مسکونی و ۱۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در توفان گونو ساخته‌شده است.

وی با بیان اینکه در مسکن شهری برای ساخت‌ و ساز به کمک مردم در شهرهای بزرگ و کوچک برنامه‌ریزی شده افزود: ورود به طرح اقدام ملی مسکن و ساماندهی حاشیه شهر چابهار از دیگر اقدامات انجام شده است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید