۶۰ میلیارد ریال برای احداث مسکن محرومان در استان اردبیل پرداخت می‌شود

  • صفحه اصلی
  • ۶۰ میلیارد ریال برای احداث مسکن محرومان در استان اردبیل پرداخت می‌شود
۶۰ میلیارد ریال برای احداث مسکن محرومان در استان اردبیل پرداخت می‌شود

۶۰ میلیارد ریال برای احداث مسکن محرومان در استان اردبیل پرداخت می‌شود

نقل از قطره نیوز:

اقای سبحانی امروز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، سهمیه ساخت مسکن محرومان استان اردبیل در سال گذشته را سه هزار و ۱۰۰ واحد اعلام کرد و بیام کرد: امسال سهمیه این استان به علت اجرای موفق طرح در سال گذشته با افزایش ۶۲ درصدی به پنج هزار واحد رسیده است.

وی بیان کرد: برای ساخت این مسکن محرومان علاوه بر پرداخت تسهیلات کم‌بهره ۵۰۰ میلیون ریالی، ۲۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض نیز به سه دهک یک، ۲ و سه به شرط احداث بنا حداکثر با ۶۰ مترمربع زیربنا پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین افزود: علاوه بر این، اگر متقاضیان ساخت مسکن محرومان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باشند، بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض نیز از این نهادها دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: احداث این واحدهای مسکونی محرومان آغاز و در این راستا سه هزار و ۳۲۳ پرونده برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن تشکیل شده و ۲ هزار و ۴۷۱ نفر از آنها نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

سبحانی گفت: هزینه پروانه، نقشه و نظارت بر ساخت این واحدها رایگان بوده و از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تامین شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون برای پرداخت وام با ۹۵۶ نفر از متقاضیان عقد قرارداد شده و برخی از بانک‌های عامل سفته زنجیره‌ای را برای اعطای وام به این متقاضیان پذیرفته‌اند و همین امر موجب تسریع در پرداخت وام و ساخت مسکن محرومان در استان اردبیل شده است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید