دوره های آموزشی آزمون نظام مهندسی

دوره های آموزشی آزمون نظام مهندسی
دوره های آموزشی آزمون نظام مهندسی

دوره های آموزشی آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی:

سازمان نظام مهندسی هر ساله در نوبت آزمون های نظام مهندسی را در 7 رشته عمران، معماری، مکانیک، نقشه برداری، برق، ترافیک و شهرسازی برگزار می کند که هدف داوطلبان از شرکت در این آزمون دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی است.

اگر داشتن پروانه اشتغال به کار مهندسی برای شما دارای اهمیت باشد بایدد حتما در آزمون نظام مهندسی ثبت نام کرده و نمره قبولی را اخذ نمایید.

دریافت نمره قبولی در آزمون نظام مهندسی با وجود اینکه کتاب باز بودن این آزمون کار سختی به شمار می رود و اگر داوطلب بدون مطالعه قبلی و شرکت در دوره های آموزشی آزمون نظام مهندسی سر جلسه آزمون حاضر شود احتمال قبولی او در این آزمون بسیار کاهش میابد.

نمره قبولی در آزمون نظام مهندسی چقدر است ؟

آزمون نظام مهندسی یک آزمون رقابتی نیست و داوطلبان میتوانند با دریافت حداقل نمره قبولی، پروانه اشتغال بکار خود را دریافت کنند.

برای دریافت نمره قبولی در این آزمون در تمامی گرایش ها (بجز معماری طراحی که در قالب 60 سوال طراحی نمی شود) باید به حداقل 30 سوال از 60 سوال آزمون پاسخ صحیح دهید.

بدیهی است که شما برای قبولی در این آزمون نیاز به پاسخ گویی تمامی سوالات ندارید و تنها پاسخ دادن به 50 درصد سوالات نمره قبولی را برای شما به ارمغان می آورد اما حتی پاسخ به 50 درصد سوالات آزمون نظام مهندسی نیز کار آسانی نخواهد بود و داوطلب میبایستی برای پاسخ گویی درست به آنها منابع آزمون نظام مهندسی را به خوبی مطالعه و در دوره های آموزشی این آزمون شرکت نماید.

تلفن مشاوره برای دوره های آموزشی آزمون نظام مهندسی : 09202202092

بعد از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد ؟


اعتبار قبولی در هر آزمون نظام مهندسی حداکثر 4 سال میباشد بنا بر این لازم است که قبول شدگان سریعا نسبت به دریافت پروانه اشتغال بکار خود اقدام نمایند.

بعد از قبولی در آزمون نظام مهندسی باید جهت اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی خود در سامانه سپامک ثبت نام نمایید.

افرادی که در آزمون قبول شده باشند اما شرایط کافی برای دریافت پروانه را نداشته باشند، قبولی آنها منقضی میگردد.

آیا قبولی در آزمون نظام مهندسی سخت است ؟

همانطور که گفتیم قبولی در آزمون نظام مهندسی نیازمند پاسخگویی درست به حداقل 50 درصد از سوالات آزمون می باشد که این کار مستلزم مطالعه منابع آموزشی آزمون و همچنین برای دریافت نتایج مطمئن و بهتر نیازمند شرکت در دوره های آموزشی می باشد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 1

نظر خود را ثبت کنید