تفاهم‌نامه‌ای در راستای حرفه‌ای شدن

تفاهم‌نامه‌ای در راستای حرفه‌ای شدن

تفاهم‌نامه‌ای در راستای حرفه‌ای شدن

تفاهم‌نامه‌ای در راستای حرفه‌ای شدن

مهندسان شهر : در راستای بهره‌گیری از نیروی متخصص و دارای صلاحیت تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل راه‌وشهرسازی استان کرمان ، اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ، اتحادیه صنف بتن ، سنگ و قطعات بتنی و سنگی کرمان منعقد شده‌است . آنطور که پیداست عزمی همه‌جانبه در آموزش و به‌کارگیری نیروی متخصص به‌وجود آمده است.

به گفته ی نایب رئیس اتحادیه بتن و سنگ، به کارگیری افراد واجد صلاحیت در امور مربوط به سازه های بتنی ساختمان‌ها الزامی شده است و از امروز اول آذر ماه اجرا می گردد.

رامین مخترع گفت : این تفاهم نامه با موضوع ساماندهی و ارتقای امور حرفه ای مشاغل فنی و مهندسی ساختمان، مستند به قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، اجرا می گردد و امور مربوط به اجرای سازه های بتنی ساختمان باید فقط توسط پیمان‌کاران تأیید صلاحیت شده، آموزش دیده و دارای پروانه کسب و تأییدیه کتبی اتحادیه صنف بتن و سنگ کرمان انجام گردد.
مخترع، ارتقا کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای این خدمات، ساماندهی و ارتقای دانش فنی و اجرای مجریان سازه های بتنی ساختمان‌ها، اطمینان از ایمنی، بهره دهی مناسب و صرفه اقتصادی بهره برداران از ساختمان، استفاده از خدمات اشخاص صاحب صلاحیت و دارای مهارت فنی لازم در امور ساختمان و اجرای استاندارد بتن داخلی اماکن با الزام به رعایت مقررات ملی ساختمان را از جمله موارد مربوط به این قرارداد ذکر کرد.

 

 

منبع : ایسنا

 

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید