عملیات‌های اجرایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰

  • صفحه اصلی
  • عملیات‌های اجرایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰
عملیات‌های اجرایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰
عملیات اجرایی

عملیات‌های اجرایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰

در سه ماهه اول سال جاری انجام شد؛
*🔺عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی۱۰۲ معبر قبله تهران با توزیع ۳۶ هزار  تن*

🔻معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی 102 معبر با توزیع 36 هزار تن از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه در محورهای پرتردد و معابر اصلی و فرعی خبر داد .

🔺به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ محمود ترک با اشاره به اهمیت بهسازي معابر، تسهیل تردد و رسیدگی به مطالبات شهروندان گفت: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی این منطقه، در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت از ابتداي سال تا پایان خرداد ماه، عملیات آسفالت مکانیزه و روکش دستی با توزیع 36هزار تن  در ۱۰۲ معبر اصلی و فرعی با مساحتی بالغ بر ۱۷۵ هزار متر مربع اجرا شد.

🔺ترک اظهار داشت: با توزیع 36 هزار تن آسفالت در سه ماهه اول سال جاری و نسبت به سال گذشته در همین تاریخ (با توزیع ۴ هزار و ۶۴۰تن)، 8 برابر افزایش داشته است.
 
🔺معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به اجرای عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه افزود: عملیات بهسازی معابر با اجرای روکش اساسی آسفالت (تراش و روکش، مکانیزه)در ۲۷ معبر اصلی و بزرگراهی، ۴۹ معبر فرعی بصورت نیمه مکانیزه ودر۲۶ معبر فرعی به صورت لکه گیری (روکش دستی) با توجه به نوع فرسودگی معبر اجرا شد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید