🔻صدور پروانه ساخت‌وساز در 62 باغ واقعیت ندارد

  • صفحه اصلی
  • 🔻صدور پروانه ساخت‌وساز در 62 باغ واقعیت ندارد
🔻صدور پروانه ساخت‌وساز در 62 باغ واقعیت ندارد

🔻صدور پروانه ساخت‌وساز در 62 باغ واقعیت ندارد

🔻صدور پروانه ساخت‌وساز در 62 باغ واقعیت ندارد / گروهی معدود از منتقدین شورا، صلاح خود را در خلاف واقع گویی به مردم دیدند

◀️علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران: شورا مجوزی برای ساخت و ساز در همه این 62 باغ صادر نکرده است، این مصوبه می گوید شهرداری از میان چند صد پرونده برج باغی که توسط شورا متوقف شده، صرفا این 62 پرونده را بررسی کند و آنهایی را که دارای ارزش های تاریخی و طبیعی هستند را هم مستثنا کند و با مالکین آنها وارد توافق به منظور جبران عدم النفع آنها بشود.

◀️مصوبه شورا به معنای صدور پروانه و اجازه ساخت و ساز در همه 62 باغ نیست، ما باور داریم این میزان از حساسیت نسبت به باغ های تهران که در فضای اجتماعی وجود دارد، قابل ستایش است و اطمینان بخش.

 ◀️شهروندان باید سوال کنند و ما موظفیم پاسخ بگوییم و اقناع کنیم. اما در این میان، معدود افرادی از منتقدین شورا، صلاح خود را در این دیدند که به مردم اطلاعات خلاف واقع بدهند تا دستاوردهای شورای پنجم در زمینه حفاظت از باغات را یکسره زیر سوال ببرند.

◀️بعضا اظهارنظرهایی وجود داشت که نشان می داد برخی افراد بسیار مدعی و پیشتاز در تخطئه شورای پنجم، حتی یک بار هم مصوبه ای را که نقد می کنند، نخوانده‌اند. اگر هم خوانده‌اند، صلاح خود را در خلاف واقع گویی دیده

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید