درب ضد سرقت و بهترین برند درب ضد سرقت

درب ضد سرقت و بهترین برند درب ضد سرقت

درب ضد سرقت و بهترین برند درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ساختمان و بهترین برند آن

زیبایی ساختمان اهمیت زیادی دارد اما نه به اندازه امنیت بالا ، با یک جستجوی ساده در لیست خرید درب های ضدسرقت قیمت های متفاوتی را میبینیم، که این همان موضوع اصلی است که باید خوب روی آن تمرکز کنیم و نشان دهنده کیفت های متفاوت درب ضد سرقت میباشد. البته شاید از یک مدل درب ضد سرقت نیز چند قیمت بدست آورید که این مسئله به آشفتگی بازار آن محصول مرتبط است.یعنی شاید با بررسی های زیاد به به خود فروشنده  کارخانه نیز دست پیدا کنید و قیمت مناسب تری بهرمند شوید. اما در کل باید در نظر داشت بهترین درب ضد سرقت در بازار نباید قیمتش از بقیه پایین تر باشد و درب ضد سرقت ارزان آن چیزی نیست که بتواند امنیت بالای ساختمان شما را تامین کند و در نتیجه ذهن شما را آسوده خاطر نمیکند.

مزایا و معایب درب ضد سرقت

معایب درب های ضد سرقت :

قبل از پرداختن به مزایای درب ضد سرقت باید به معایب آن برسیم ، در واقع درب ضد سرقت از آنجایی که اسمش مشخص است نباید دارای معایب باشد ، پس هر آنچه ما در این مقاله به آن اشاره می کنیم عیب های فنی درب ضد سرقت است که آن هم بسته به برند های بهتر درب تعریف می شوند.

ار آنجایی که درب ضد سرقت وظیفه بالا بردن سطح امنیت یک مکان را به عهده دارد باید تمامی آیتم های امنینتی را دارا باشد ، اما متاسفانه آنچه که دیده می شوند اکثر درب های ضد سرقت موجود در بازار شاید آن کیفیت لازم را نداشته و انتظارات مالکان را برآورده نکنند . پس اگر بنا به نصب یک درب ضد سرقت ضعیف باشد بهتر است از همان درب های ورودی قدیمی خود ولو همان درب های چوبی استفاده شود .

نکات کلیدی در درب های ضد سرقت بی کیفیت :

استفاده از روکش آهنی و چوبی بی کیفیت که در روکش درب های ضد سرقت آهنی باشد از لایه استیل گالوانیزه استفاده شوند در برابر حریق هم از شما مراقبت نمایند . حال این روکش اگر نازک باشد باز هم فایده ای ندارد.

در لایه های زیرین روکش درب از 2 طرف باید دارای ورق آهنی مقاوم باشند که به دلیل آنکه درمعرض دید نیستند بررسی آن دشوار است ، برخی از شرکا ها از بتن نیز استفاده میکنند.

در وسط این لایه ها یک کلاف آهنی قوی قرار دارد که محل قفل شدن کناره های درب نیز در همین میان است .

مغزی قفل درب ضد سرقت و توپی فقفل باید حتما حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، هر چقدر درب ضد سرقت شما قوی و خوب باشد اگر شما از یک مغزی قفل و کلید مناسب استفاده نکیند در واقع هیچ جایی را تمن ننموده اید.

چهار چوب درب ضد سرقت که در دبربهای ضد سرقت بی کیفیت این چهار چوب چنان راحت خم و مچاله میشوند که در رفت و آمد های عادی روزانه قسمت پایینی چهارچوب مچاله میشود . حال بعضی از سازندگان که ار این درب های بی کیفیت استفاده مینند برای جلوگیری از این مچاله شدن آن را با بتن پر میکنند ،حال اگر چهارچوب شما ضعیف باشد براحتی با یک اهرم کلیه مغزی قفل ها از بین میرود و یا از جایگاهشان جدا شده و درب باز میشود.

درب های ضد سرقتی که در بازار موجود میباشند آن قدر بی کیفیت هستند که مثلا در درب های چوبی میتوان دید زیر ورودی کلید جای دسته کلید آن قسمت را تخریب کرده که این موضوع در بین درب های چوبی قدیمی عادی دیده نمیشد.

حال وقتی از این درب های بی کیفیت ضد سرقت استفاده نشود تولید کنندگان متوجه آن میشوند که باید کیفیت و امنیت را در درجه اول ارایه دهند.

مزایای درب ضد سرقت

                                                                                                                                        

چه چیزی بالا تر از امنیت و ارامش خاطر شما میباشد که بسته به استفاده آن در محل کار و خانه ذهن شما را آسوده میکند وخیالتان از این موضوع را راحت میکند . البته درب های ضد سرقت ضد حریق نیز در بازار موجود میباشند که در برابر آتش سوزی مقوم تر هستند و از نفوذ حریق جلوگیری میکند.

همچنین درب های ضد سرقت بیا کیفیت ازانتقال صدا نیز جلوگیری میکنند و عایق صوت نیز میباشند که در زندگی آپارتمان نشینی اهمیت بالای دارد.

 

چگونه درب ضد سرقت با کیفیت را بشناسیم

مجموع متریال های استفاده شده در یک درب ضد سرقت است که قیمت آن را تعیین میکند و امنیت یک مکان را بالا رده است.

جنس روکش درب ضد سرقت که معمولا یا ورق آهنی یا روکش چوب و ... نظیر شیشه سکوریت و پی وی سی  می باشد، مثلا روکش آهنی اگر از استیل گالوانیزه باشد در برابر حریق مقاوم تر است و البته ضخامت این روکش هم بسیار مهم است.

اسکلت داخلی درب ضد حریق از چند لایه ورق آهنی و یک کلاف از جنس پروفیل آهنی باید باشد .

جنس قفل شوهایی که در کلاف درب چفت میشوند.

کلاف درب ضد سرقت باید دارای ضخامت مناسب و قوی باشد تا براحتی با یک اهرم مچاله نشود.پس قوام چهار چوب زمان بیشتری برای نفوذ پذیری میطلبد.

جنس لولا دری قوی و ضخیم و خوب اتصال داشته باشد.

توپی قفل و مغزی قفل در درجه اول است و باید از برند های باکیفیت باشد. اهمیت این موضوع از بقیه موارد بالاتر است.

 

 

 

بهترین برند درب ضد سرقت

امروزه در صنعت تجهیزات و مصالح ساختمانی نام برند های متنوع را میشنویم که نام اکثر آن ها را تا به حال نشینده ایم، پس بررسی و تحقیقات میدانی بایت شناخت محصولات کار راحتی نیست آن هم در مواردی که از داخل آن محصولی که دیده نمیشوند.ضمن این که در برخی موارد فروششندگان آن محصولی را به شما معرفی و تبلیغ میکنند که برایشان سود بیشتری دارد.بنابر این حتما در خرید درب ضد سرقت با کیفیت پیدا کردن برندی مطمئن نیاز به مهارت در آن موضوع را دارد.

در بازار چند برند از با کیفت ترین درب های ضد سرقت موجود میباشند که کمی بیشتر هزینه کردن برای آن به جز ارزش مادی ارزش معنوی بالا بردن امنیت را نیز دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید