قیمت پروانه حقوقی نظام مهندسی 1402

قیمت پروانه حقوقی نظام مهندسی 1402

قیمت پروانه حقوقی نظام مهندسی 1402

مهندسان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته های پروانه پایه یک و سه 3 عمران و پروانه پایه یک و سه 3 معماری وپروانه پایه یک و سه 3 برق و پروانه پایه یک و سه 3 مکانیک تقریبا به شرح زیر میباشد :

درآمد پروانه اشتغال به کار به صورت حقوقی

مهندسان در رشته های مختلف میتوانند با ثبت یک شرکت اقدام به اخذ پروانه حقوقی شرکت مشاور نمایند ، گرچه خیلی مراحل زمان بر و زیادی دارد و برخی ها معتقدند که به صورت قراردادی با یک شرکت مشاور همکاری کشارکتی نمایند بهتر است

درآمد یک مهندس پایه ۳ مکانیک برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ مکانیک برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۳ برق برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ برق جهت حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۳ معمار برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ معمار برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۳ عمران برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ عمران برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

پروانه اشتغال حقوقی به عنوان عضو شاغل با توجه به اینکه تعداد کار کمتری برای شرکت دارد با مبلغی حدودا نصف مبالغ بالا قرارداد میشوند .


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 3
  • Image
    علی
    3/17/2024 4:16:21 PM

    در خصوص قیمت اجاره پروانه پایه دو نظام مهندسی به عنوان عضو شاغل میتونید راهنمایی کنید منو؟

  • Image
    علی
    4/6/2024 3:49:36 PM

    قیمت پایه 3 نظام مهندسی

  • Image
    مرادی
    4/6/2024 3:50:06 PM

    قیمت پروانه حقوقی نظام مهندسی 1403


نظر خود را ثبت کنید