نحوه آپلود فایل‌های طراحی نمادر کارتابل شهرداری

  • صفحه اصلی
  • نحوه آپلود فایل‌های طراحی نمادر کارتابل شهرداری
نحوه آپلود فایل‌های طراحی نمادر کارتابل شهرداری

نحوه آپلود فایل‌های طراحی نمادر کارتابل شهرداری

تصویر نما

تصویر نمای اصلی ساختمان در وضعیت کنونی: این تصویر باید طوری گرفته شود که کاملاً روبرو باشد و خط زمین و خط آسمان و بام به صورت کامل مشخص باشد. و هنچنین مرز بین ساختمان‌های همسایه هم باید مشخص باشد.

ساختمان در وضعیتی که هست باید عکس برداری شود، بدون هیچ گونه ادیت.

تصویر نمای اصلی دوم ساختمان در وضعیت کنونی: این تصویر شامل یک تصویر سه بعدی می‌باشد از ساختمان طراحی شده. بسته به زمینی که در آن طراحی می شود نماهای جانبی ان طراحی و آپلود شود.


نماهای مجاورین

برای اینکه طراحی مورد تایید شهرداری قرار بگیرد باید از ساختمان‌های مجاور هم عکس برداری شود و 2 پلاک چپ و 2پلاک راست ملک. اطراف ملک هر چیزی که بود باید بدون هیچ گونه ادیت آپلود شود. به علت اینکه این نمای طراحی شده مناسب هست یا خیر و همسایگی آن به چه صورت است.


نمای روبرو

در این نما مانند موارد قبلی باید عمل شود کاملا روبروی ساختمان و خط زمین و آسمان و بام به طور کامل مشخص باشد. جهت شناسایی میزان نورگیری. تصاویری مانند ملک روبرو و ملک چپ و راست باید در سامانه آپلود شود.

تصویر از بناهای واجد ارزش در محدوده

اگر در محدوده‌ی مشخص شده ملک تاریخی و یا نوسازی وجود داشته باشد باید حتماً در سامانه آپلود شود و مکان آن به صورت کروکی مشخص شود.


طرح سه بعدی

یک تصویر سه بعدی از نما در روز و یک تصویر در شب، تصویر سه بعدی از دید ناظر، تصویر سه بعدی بام از دید پرنده و همچنین پلان آن باید  در سامانه آپلود شود.

        



  



خروجی‌های ویژه

طرح سه بعدی از جزئیات، الحاقات و تزئینات باید تهیه شود. به طور مثال در تصویر گرفته شده باید درج شود که ورودی اصلی متشکل از چه چیزهایی است در نما چی چیزی کار شده و .... .

 


ترسیمات فنی

نقشه‌های نمای اصلی به همراه توضیحات داده شده در نما، عکس و فایل کد باید آپلود شود.

پلان تیپ طبقات به همراه تفکیک واحدها و فضاها، عکس و فایل کد باید آپلود شود و همچنین باید قسمتی از نما در پلان با جزئیات نمایش داده شود.

آپلود کردن فایل های جزئیات ساختمان.












لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید