ساخت زمین تنیس

ساخت زمین تنیس

ساخت زمین تنیس

ساخت زمین زمین تنیس نیاز به پیانکارانی که در تمام جنبه های ساخت و ساز یک مکان ورزشی متخصص هستند. ما خدمات قابل اعتماد و حرفه ای را با قیمت عالی ارائه می دهیم.

عوامل زیادی در هنگام ساخت زمین تنیس دخیل هستند و مهم است که از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید تا در مورد آنها صحبت کنید.

پس از تایید مجوز برنامه ریزی، ساخت زمین تنیس می تواند آغاز شود.

این کار با حفاری و برداشتن سطح موجود تا اعماق لازم شروع می شود، پس از اتمام این کار، لبه های PCC تا محیط منطقه و یک ژئوتکستایل در کل منطقه گذاشته می شود. سنگ MOT نوع 1 سپس بر روی ناحیه ریخته می شود و قبل از فشرده شدن و رول شدن به طور یکنواخت پخش می شود. سپس هارد کورت ماکادام با بافت باز، قبل از اینکه دوره پوشیدن ماکادام گذاشته شود، در منطقه نصب می شود.

این مشخصات زیربنا به زمین‌های تنیس در فضای باز و زمین‌های تنیس سرپوشیده پایداری بسیار خوبی می‌دهد و همچنین باعث می‌شود که زمین‌های تنیس سرپوشیده به طور معمول با سطح زمین سخت ساخته شوند.

دیگر نکات مثبت ساخت زیرپایه با این مشخصات متخلخل بودن و نفوذپذیر بودن آن است که باعث می‌شود زیرپایه کاملاً با SuDS سازگار باشد. سطح سازگار با SuDS به این معنی است که آب به جای اینکه مستقیماً در زهکشی جریان داشته باشد و باعث ایجاد سیل شود، از سطوح زمین تنیس به طور مناسب به زیر لایه ها عبور کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ساخت زمین تنیس کسب کنید، امروز با ما صحبت کنید. ما خوشحالیم که تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

به سادگی فرم تماس ارائه شده را پر کنید و ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

 

ساخت و ساز اماکن ورزشی

هنگامی که پایه فرعی ساخته شد، ماکادام کورس پوشیدنی متخلخل را می توان به عنوان روکش زمین تنیس استفاده کرد، اما ممکن است بخواهید از سطوح ورزشی پلیمری یا سطوح دیگر برای زمین تنیس خود استفاده کنید یا حتی از یک چمن مصنوعی کوتاه انباشته استفاده کنید. مطابق با مقررات ITF، LTA و SAPCA.

 

اگر تصمیم به ساخت یک سطح سخت ماکادام یا روکش پلیمری دارید، یک پوشش رنگی ضد لغزش اکریلیک یا پلی اورتان قبل از اتمام با خط کشی روی سطح شما اعمال می شود.

 

گاهی اوقات اضافه کردن وسایل اضافی به زمین‌های تنیس‌تان چنین تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود سطوح زمین تنیس شما از استاندارد جعبه به یک زمین حرفه‌ای جدید و هیجان‌انگیزتر برای بازیکنان به نظر برسد.

 

برخی از موارد اضافی می تواند شامل؛ نورافکن ها و شمشیربازی های ورزشی تخصصی ما می توانیم این موارد را در ساخت کلی زمین تنیس قرار دهیم و طیف وسیعی از طرح ها را متناسب با نیازهای شما در دسترس داریم.

اگر در مورد هزینه های ساخت زمین تنیس در شهرتان سؤالی دارید، تماس بگیرید. ما تمام اطلاعات مربوطه را در اسرع وقت برای شما ارسال خواهیم کرد.

متخصصان ساخت و ساز

ما به عنوان متخصصان ساخت زمین تنیس قادر به ساخت و ایجاد یک سطح ورزشی متناسب با نیاز شما هستیم. ما می دانیم که هر تأسیساتی در انگلستان ابعاد و نیازهای متفاوتی خواهد داشت، به همین دلیل است که می توانیم سطحی را بسازیم که برای شما عالی باشد.

 

چهار نوع اصلی از سطوح زمین تنیس وجود دارد که عبارتند از: زمین های ماکادامن، پلیمری، چمن مصنوعی و زمین های سفالی مصنوعی. به عنوان یک شرکت بسیار رقابتی با محصولات با کیفیت بالا و تیمی مجرب، ما اطمینان می دهیم که سطح بالایی از سهام داریم. زمین چمن مصنوعی همان زمین تنیس چمن مصنوعی یا زمین فرش مصنوعی است. یک سطح چمن مصنوعی هم برای زمین های تنیس سرپوشیده و هم در فضای باز قابل استفاده است. زمین های سفالی مصنوعی در فضای باز استفاده می شود.

 

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید، امروز با متخصصان ما صحبت کنید. ما خوشحالیم که تمام اطلاعات و جزئیات لازم را برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج در اختیار شما قرار می دهیم. کافیست فرم تماس ارائه شده را پر کنید و در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

چگونه یک زمین تنیس بسازیم

ما به عنوان حرفه ای در صنعت ساخت و ساز زمین تنیس، می دانیم که چگونه یک مرکز تنیس را در نزدیک ترین فاصله به شما بسازیم تا مدت طولانی دوام بیاورد. ما هنگام ساخت فضاهای ورزشی در منطقه اطراف شما مراحل ساده ای را دنبال می کنیم که به شرح زیر است:

حفاری/حفاری سطح موجود تا عمق مورد نیاز

یک غشای ژئوتکستایل بگذارید

سنگ زنی و پایه های فرعی نصب کنید

روکش های ورزشی را به دلخواه خود نصب کنید

اگر تصمیم به هارد کورت ماکادام یا پلیمری دارید، سطح را رنگ کنید

علامت گذاری خطوط را نصب کنید...

فرآیند نصب یک مرکز ورزشی در مجاورت بسته به نوع سطح متفاوت خواهد بود.

 

اگر در حال نصب هارد کورت ماکادام هستید، به کارهای آماده سازی کمتری نیاز خواهید داشت، زیرا فقط به یک زیرپایه سنگی نیاز است. توصیه می کنیم قبل از ساخت منطقه، در مورد بودجه خود فکر کنید و برای تأسیسات محلی خود برنامه ریزی کنید.

 

ممکن است بخواهید چند ورزش را همراه با تنیس انجام دهید، ممکن است متوجه شوید که انواع ورزشی که می خواهید انجام دهید روی سطحی که باید نصب می کردید تأثیر بگذارد.

ساخت زمین های تنیس

مواردی که قبل از شروع ساخت زمین های تنیس باید در نظر بگیرید، همچنین ساخت و ساز و زیربنا و روکش کردن یک مرکز ورزشی نیز مهم است که موارد دیگری مانند نرده و روشنایی را نیز در نظر بگیرید. تعدادی سطوح مختلف و همچنین گزینه های مختلف شمشیربازی موجود است مانند پیوند زنجیره ای، ریباند، فوق العاده ریباند و بسیاری موارد دیگر.

 

از نظر نورپردازی، چندین گزینه در دسترس است، با این حال، دریافت مجوز برنامه ریزی در هنگام استفاده از نور، به ویژه زمانی که قرار است زمین تنیس در یک منطقه مسکونی ساخته شود، مهم است. مقدار و تعداد نورافکن های مورد نیاز برای روشنایی زمین های تنیس به اندازه زمین تنیس در حال ساخت بستگی دارد، در مناطق کوچکتر 4 نور ممکن است کافی باشد، اما در تاسیسات بزرگ که زمین های متعدد هستند، ممکن است 6 یا 8 نور مورد نیاز باشد.

 

تمامی جنبه های ساخت زمین تنیس و روند ساخت زمین تنیس یک مرکز ورزشی به مهارت، تجربه و تخصص یک کنتاکتور متخصص نیاز دارد.

 

کارهای آماده سازی زمین به یک زمینگیر ماهر با دانش گسترده مهندسی عمران نیاز دارد، روکش کاری به یک نصاب سطح ورزشی متخصص نیاز دارد و حصار و نورپردازی باید توسط متخصصان آن مناطق تهیه و نصب شود.

 


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید